Nikad brža i jednostavnija online kupnja putnih karata
Autotrans grupa pustila je u funkciju poboljšani online sustav prodaje autobusnih karata kojim se maksimalno pojednostavljuje proces kupnje i ukida ispisivanje putnih karata. Time je napravljen korak više u unapređenju korisničkog iskustva.
Autotrans grupa pustila je u funkciju poboljšani online sustav prodaje autobusnih karata kojim se maksimalno pojednostavljuje proces kupnje i ukida ispisivanje putnih karata. Time je napravljen korak više u unapređenju korisničkog iskustva.
Prije nešto više od tri godine, Autotrans grupa među prvim je autobusnim prijevoznicima svojim putnicima ponudila mogućnost kupnje karata preko internetske stranice. Time je svojim korisnicima dala do znanja da prati njihove želje i potrebe, a nastavlja to činiti i dalje. Nedavno uvođenje novih funkcija u online booking sustav najbolji je dokaz za to.
– Od 2013. godine, kada je tvrtka krenula s online prodajom, pa do danas, prihod od prodaje putem interneta iz godine u godinu bilježi višestruko povećanje. Sigurni smo da će se trend rasta nastaviti zahvaljujući našem neprekidnom radu na unapređenju web stranice i razvoju online booking sustava. Tako će primjerice našim putnicima uskoro biti dostupna i iOS i Android aplikacija, a u pripremi su i drugi projekti u cilju što boljeg korisničkog iskustva. – ističe Igor Krmpotić, član Uprave Autotrans grupe te dodaje kako je online ticketing u cijelosti razvijen vlastitim snagama na što su u Autotrans grupi posebno ponosni.
Iako je već i postojeći booking sustav omogućavao jednostavno pretraživanje i kupnju karte u samo četiri koraka, njegova najnovija verzija ima za cilj još bolje korisničko iskustvo. Ono najbitnije, što će zasigurno razveseliti mnoge putnike, je činjenica da se ukida ispisivanje karata čime je proces online kupnje maksimalno olakšan i prilagođen sve većem broju mobilnih korisnika. Kartu je dovoljno prilikom ulaska u autobus predočiti vozaču na zaslonu pametnog telefona ili tableta.
Novost je također mogućnost kupnje povratne karte s fiksnim povratkom, što znači da nije potrebna naknadna rezervacija povratnog smjera, već se rezervacija sjedala kako za polazni, tako i za povratni smjer, vrši u trenutku kupnje karte, što do sada nije bio slučaj. Uz navedeno, zahvaljujući poboljšanjima u samom dizajnu sučelja moguće je, u kratkom vremenu i na vrlo jednostavan način, pronaći sve relevantne informacije o vremenima polaska i dolaska, trajanju vožnje, GPS koordinatama polaznog i završnog stajališta, ruti putovanja, raspoloživosti sjedala kao i redovne i promotivne cijene karata. Sve spomenuto doprinosi boljoj informiranosti putnika, efikasnijoj kupnji autobusnih karata, a u konačnici rezultirat će još boljim i kvalitetnijim korisničkim iskustvom, što je ujedno i primarni cilj Autotrans grupe.
No, online kupnja karata korisnicima donosi puno više od brzog i jednostavnog procesa kupnje. Ona predstavlja i vrlo konkretnu, financijsku uštedu jer su karte kupljene na stranici ujedno i najjeftinije karte tvrtke na tržištu. Dodatno u prilog ovakvoj kupnji, kao najpovoljnijem kanalu prodaje, govori činjenica da se na ovaj način odobrava dodatnih 5% popusta za kupnju.