LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Komunikacijska industrija

Na Danima komunikacija predviđa se budućnost PR-a; sprema se i poseban sadržaj za studente te struke

PR lideri gostuju na Danima komunikacija! Jedna od najutjecajnijih osoba globalne industrije odnosa s javnošću – Paul Holmes i višestruko nagrađivani komunikacijski ekspert David Orlic otkrivaju što donosi budućnost i kako se pripremiti za izazove.

PR lideri gostuju na Danima komunikacija! Jedna od najutjecajnijih osoba globalne industrije odnosa s javnošću – Paul Holmes i višestruko nagrađivani komunikacijski ekspert David Orlic otkrivaju što donosi budućnost i kako se pripremiti za izazove.

Osmi Dani komunikacija kreiraju dosad najjači festivalski sadržaj i gledaju u budućnost. Nakon prestižnih marketingaša i prvih uglednih imena komunikacijske industrije jedan od najboljih svjetskih evenata predstavlja lidere u odnosima s javnošću. Od 2. do 5. travnja festival će ugostiti iskusne PR stručnjake koji će vas motivirati, inspirirati i naučiti kako da potencijale vremena u kojem živimo iskoristite u svoju profesionalnu korist.

Pripremite se za upoznavanje velikog Paula Holmesa, kojeg često opisuju kao najutjecajniju osobu u industriji odnosa s javnošću na globalnoj razini. Osoba je to iz gotovo svakog udžbenika iz odnosa s javnošću i osoba koja postavlja trendove. Karijeru je započeo u Engleskoj radeći za lokalne novine, a danas ga cijeli svijet prepoznaje kao vođu, osnivača i izvršnog direktora čuvenog Holmes Reporta. Kad je riječ o trendovima, jedan je od njih bezvremenski – održivi uspjeh PR agencija, ali i tvrtki općenito, a ovaj gost smatra kako se on može graditi samo na najvišim etičkim i profesionalnim standardima. Vaš je brend zapravo sve ono što drugi govore o vama, a najveći je izazov osigurati da govore prave stvari – ističe. Pa, što ljudi govore o vama? Kako preuzeti kontrolu? I najvažnije pitanje – kako se suočiti s budućnošću PR-a? Homles će na Danima komunikacija pružiti odgovore koji su vam potrebni kako biste se na vrijeme pripremili na promjenjivu okolinu i budućnost te se spremno suočili s tim izazovom.

Foto: Komunikacijski laboratorij

Najavljen jedan od najiščekivanijih festivala 2025. godine: otvorene prijave za Dane komunikacija



Vezano: „F*** advertising. Love advertising”; poznate informacije o idućim Danima komunikacija


Za Davida Orlica koji dolazi iz agencije Prime Weber Shandwick, najnagrađivanije PR agencije po Cannes Lionsu od 2010. do 2018. te pete najhrabrije i najinovativnije svjetske agencije po popisu Contagious Pioneers iz 2017, možemo reći kako dugi niz godina uspješno ruši dosad poznate okvire komunikacijske industrije. Višestruko nagrađivani komunikacijski stručnjak s 15 godina iskustva u svim sferama odnosa s javnošću – od korporativnog komuniciranja do politike – predstavit će novu paradigmu partnerstva koja će omogućiti kreativni razvoj u narednom desetljeću i objasniti kako će se promijeniti dinamika između klijenata, agencija i talenata. Prestanite raditi za druge brendove – započnite graditi vlastiti, misao je vodilja ovog stručnjaka za odnose s javnošću, a kako uspješno izgraditi vlastiti brend otkrit će vam u Rovinju. Kao jedan od rijetkih ljudi s nagradom Grand Prix Cannes Lions te MBA diplomom s Oxforda, 2020. osnovao je Orli&, savjetovao je brojne istaknute klijente poput IKEA-e, a njegove specijalnosti uključuju kreativnu strategiju, upravljanje promjenama i kreativni razvoj.

Iskoristite priliku i na božićnoj radionici naučite kako stvoriti uspješnu PR-kampanju


Foto: Komunikacijski laboratorij

Raznolik sadržaj za stručnjake odnosa s javnošću na ovogodišnjim Danima komunikacija uključuje i različite panele i masterclass predavanja u okviru kojih će imati priliku naučiti sve o novim perspektivama i trendovima u struci te razmijeniti iskustva s uglednim stručnjacima koji te trendove stvaraju. Poseban sadržaj bit će pripremljen i za studente odnosa s javnošću, a svoju prezentaciju održat će i dobitnici nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Tako će jedinstvene ideje i projekti koje je struka nagradila ponovo imati priliku predstaviti se, ali i biti prava inspiracija.

Svoj dolazak na festival već su potvrdili najutjecajniji svjetski direktor marketinga Keith Weed, poznati TED govornik Rory Sutherland, Emmyjem nagrađivani dizajner i Jedi Master Chris Do, bivši evanđelist Microsofta James Whittaker te futurolog i vizionar Ari Popper. Sve dodatne informacije o Danima komunikacija, kotizacijama i smještaju dostupne su na www.danikomunikacija.com.

Završio je najveći festival medija, komunikacija, biznisa i umjetne inteligencije u Rovinju


IZVOR: KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ
FOTO: PIXABAY