„F*** advertising. Love advertising”; poznate informacije o idućim Danima komunikacija
Dani komunikacija, međunarodno prepoznat festival kao jedan od najboljih na svijetu, održat će se od 2. do 5. travnja 2020. pod nazivom „F*** advertising. Love advertising”. Najveći svjetski kreativci, najutjecajniji pojedinci unutar komunikacijske industrije, futuristi i evanđelisti samo su neki od predavača koje organizatori najavljuju.
![](/images/%2Fsystem%2Fpictures%2Fimages%2FD%2Foriginal%2F41d37fa0d4a39d3ed8996d0bb10e88e6251bb7fe.jpg?1569839189)
Dani komunikacija, međunarodno prepoznat festival kao jedan od najboljih na svijetu, održat će se od 2. do 5. travnja 2020. pod nazivom „F*** advertising. Love advertising”. Najveći svjetski kreativci, najutjecajniji pojedinci unutar komunikacijske industrije, futuristi i evanđelisti samo su neki od predavača koje organizatori najavljuju.
Gotovo 3000 domaćih i inozemnih marketinških stručnjaka, stručnjaka za odnose s javnošću i digitalnu komunikaciju, dizajnera i drugih koji se bave tržišnim komunikacijama okupit će se na poznatoj lokaciji hotela Lone u Rovinju od 2. do 5. travnja 2020. Osmo izdanje Dana komunikacija, koje su British Association Excellence Awards izabrali jednim od najboljih svjetskih događaja, održava se pod sloganom F*** advertising. Love advertising. Uz samokritičan pristup struci, organizatori ovom neobičnom porukom nastoje potaknuti cjelokupnu komunikacijsku industriju na kreativno promišljanje, djelovanje izvan okvira i kreiranje novih kvalitetnih rješenja s pogledom na budućnost.
– Tijekom cijele godine obilazimo svijet i tražimo 20 najzanimljivijih kreatora koje ćemo dovesti u Rovinj. Ove godine to su zaista velike zvijezde, počevši od TED predavača s desecima milijuna pregleda, najutjecajnijih ljudi industrije i top kreativaca na svijetu pa sve do futurista, evanđelista i drugih. Svi ćemo tamo puno naučiti, ali se i odlično zabaviti. Sretni smo jer su Dani komunikacija postali mjesto na koje se i naši predavači iznova vraćaju, pa razmislite želite li propustiti novo izdanje festivala. – istaknula je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i programa.
Dodala je kako festival svake godine ide korak naprijed jer predavači Dana komunikacija nisu ljudi koji samo govore o trendovima – oni ih stvaraju.
Posljednje izdanje Dana komunikacija obilježilo je 65 predavača, 102 partnera i sponzora, 287 natjecateljskih prijava te 51 nagrada. Dijelom pozitivnog hypea i dobre atmosfere, koji iz godine u godinu obilježavaju ovaj festival, bila su i ugledna svjetska imena kao što su Sir Martin Sorrell, lider koji je izgradio carstvo WPP-ja, Peter Sunde, zloglasni suosnivač The Pirate Baya, Jayanta Jenkins, bivši globalni kreativni direktor Twittera, Susan Credle, jedan od najvećih svjetskih kreativnih umova i mnogi drugi.
Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija moguće su na službenoj stranici festivala koja je ovih dana dobila novo ruho. Stranica pruža sve informacije o kupnji early bird kotizacija, ali i smještaju u vrhunskim Maistrinim hotelima čiji će smještajni kapaciteti zbog velikog interesa biti popunjeni već u idućih nekoliko tjedana.