LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Komunikacijska industrija

„F*** advertising. Love advertising”; poznate informacije o idućim Danima komunikacija

Dani komunikacija, međunarodno prepoznat festival kao jedan od najboljih na svijetu, održat će se od 2. do 5. travnja 2020. pod nazivom „F*** advertising. Love advertising”. Najveći svjetski kreativci, najutjecajniji pojedinci unutar komunikacijske industrije, futuristi i evanđelisti samo su neki od predavača koje organizatori najavljuju.

Dani komunikacija, međunarodno prepoznat festival kao jedan od najboljih na svijetu, održat će se od 2. do 5. travnja 2020. pod nazivom „F*** advertising. Love advertising”. Najveći svjetski kreativci, najutjecajniji pojedinci unutar komunikacijske industrije, futuristi i evanđelisti samo su neki od predavača koje organizatori najavljuju.

Gotovo 3000 domaćih i inozemnih marketinških stručnjaka, stručnjaka za odnose s javnošću i digitalnu komunikaciju, dizajnera i drugih koji se bave tržišnim komunikacijama okupit će se na poznatoj lokaciji hotela Lone u Rovinju od 2. do 5. travnja 2020. Osmo izdanje Dana komunikacija, koje su British Association Excellence Awards izabrali jednim od najboljih svjetskih događaja, održava se pod sloganom F*** advertising. Love advertising. Uz samokritičan pristup struci, organizatori ovom neobičnom porukom nastoje potaknuti cjelokupnu komunikacijsku industriju na kreativno promišljanje, djelovanje izvan okvira i kreiranje novih kvalitetnih rješenja s pogledom na budućnost.

– Tijekom cijele godine obilazimo svijet i tražimo 20 najzanimljivijih kreatora koje ćemo dovesti u Rovinj. Ove godine to su zaista velike zvijezde, počevši od TED predavača s desecima milijuna pregleda, najutjecajnijih ljudi industrije i top kreativaca na svijetu pa sve do futurista, evanđelista i drugih. Svi ćemo tamo puno naučiti, ali se i odlično zabaviti. Sretni smo jer su Dani komunikacija postali mjesto na koje se i naši predavači iznova vraćaju, pa razmislite želite li propustiti novo izdanje festivala. – istaknula je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i programa.

Dodala je kako festival svake godine ide korak naprijed jer predavači Dana komunikacija nisu ljudi koji samo govore o trendovima – oni ih stvaraju.

Posljednje izdanje Dana komunikacija obilježilo je 65 predavača, 102 partnera i sponzora, 287 natjecateljskih prijava te 51 nagrada. Dijelom pozitivnog hypea i dobre atmosfere, koji iz godine u godinu obilježavaju ovaj festival, bila su i ugledna svjetska imena kao što su Sir Martin Sorrell, lider koji je izgradio carstvo WPP-ja, Peter Sunde, zloglasni suosnivač The Pirate Baya, Jayanta Jenkins, bivši globalni kreativni direktor Twittera, Susan Credle, jedan od najvećih svjetskih kreativnih umova i mnogi drugi.

Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija moguće su na službenoj stranici festivala koja je ovih dana dobila novo ruho. Stranica pruža sve informacije o kupnji early bird kotizacija, ali i smještaju u vrhunskim Maistrinim hotelima čiji će smještajni kapaciteti zbog velikog interesa biti popunjeni već u idućih nekoliko tjedana.

FOTO: BORNA FILIĆ / PIXSELL