LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Rezultati istraživanja

Internet spolno odgaja djecu i mlade

Čak 55% ispitanika o spolnom odgoju informiralo se na internetu, 10% savjetovalo se s roditeljima, dok je tek 7% sudjelovalo na predavanju u školi koje je bilo posvećeno isključivo toj temi.

Čak 55% ispitanika o spolnom odgoju informiralo se na internetu, 10% savjetovalo se s roditeljima, dok je tek 7% sudjelovalo na predavanju u školi koje je bilo posvećeno isključivo toj temi.

O uvođenju spolnog odgoja u školski kurikulum u javnosti se vode žestoke rasprave. Portal EduCentar proveo je istraživanje na više od 560 ispitanika o tome gdje se djeca i mladi najčešće informiraju kada je u pitanju spolnost.

Čak 55% ispitanika važne informacije o spolnom odgoju potražilo je surfajući na internetu.

 Poražavajuće, no istinito. U manjoj sredini sramota je pitati za zaštitu jer to znači da stupaš u spolni odnos prije braka i onda "guglaš", pa kasnije o dobivenim informacijama raspravljaš s jednako neupućenim prijateljima. komentira jedan ispitanik, a drugi ističu kako je internet najlakši izbor ako nemaš povjerenja u neku osobu.

Osim interneta, ispitanici navode i tinejdžerske časopise koji su bili logičan izbor nakon što profesori nisu htjeli odgovoriti na pitanje o spolnosti.

Psi znaju brojati, kažu znanstvenici – mogli bi primijetiti da je zdjelica danas malo praznija


 Vrlo često dobivene informacije od drugih, uključujući stručnjake, bile su nepotpune. Nedostajali bi vrlo važni podaci. Na internetu sam mogla pronaći argumente, činjenice i istraživanja, za potporu informacije. Od stručnjaka često ograničena informacija bi bila neargumentirana i očekivalo se puko prihvaćanje. – ističe jedna ispitanica.

Vršnjaci su bili izvor informacija o spolnom odgoju za 15% ispitanika, dok se tek 10% njih savjetovalo s roditeljima.

 Roditelji su tu da podučavaju dječicu, profesori se ne bi trebali miješati u život i odgoj njihovih učenika, to je predmet za roditelje. – riječi su kojima ispitanici ističu važnost roditeljske uloge.

Od učenika koji su o spolnom odgoju slušali na biologiji, njih 13% ima pozitivne dojmove pa tako ističu da su profesori bili odlični predavači i da su na nastavnom satu dosta razgovarali o ovoj temi. Tek 7% ispitanika sudjelovalo je na predavanju u školi posvećenom isključivo toj temi, ali kažu kako je to bilo u sklopu projekta i nije bilo korisno. Tek je nekolicina imala izvannastavnu edukaciju.

 Svakako sam za spolni odgoj, ali ne u obliku u kojem je trenutno predložen. Potrebno ga je prilagoditi dobi i razumijevanju učenika te ih postupno provoditi kroz temu. Bilo kakvo forsiranje i agresija nisu dobar način za podučavanje o ovako važnoj temi.  zaključuje ispitanik.

IZVOR: EDUCENTAR
FOTO: TUMBLR