Završeno drugo izdanje EMC-a! Donosimo pobjedničke timove
Proglašeni su pobjednici jedinstvenog studentskog natjecanja u području event managementa.
Proglašeni su pobjednici jedinstvenog studentskog natjecanja u području event managementa.
Završilo je drugo izdanje jedinstvenog studentskog natjecanja u području event managementa, Event Management Competition (EMC), u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije. Za mjesto u velikom finalu ove se godine borilo preko 160 studenata u 56 natjecateljskih timova, a nakon prva dva kruga natjecanja u kojima su se provjeravala teorijska i praktična znanja o području, u finalni treći krug plasiralo se 6 najboljih timova.
Studenti su u finalu, održanom u prostorima Wespa spaces, organizirali i prezentirali svoje ideje za organizaciju fiktivnih evenata koja su osmislila poduzeća, generalni partneri, natjecanja – DM, Camping Plitvice, Orbico te MissArt, a čiji su predstavnici, uz predstavnike partnerskih agencija LOL event management Wanderlust events i Eventful činili stručni žiri koji je ocjenjivao finaliste.
Prvu nagradu odnio je tim Squadra koji se sastojao od četiri člana, a oni su: Tomislav Vlajčić. Klara Rajnović, Emili Džinić i Ecia Novaković. Svojim inovativnim rješenjem zadatka i organizacijom eventa koji im je zadao DM, osvojili su vrijednu nagradu obavljanja stručne prakse u jednoj od partnerskih agencija te novčanu nagradu u iznosu od 3.500,00 kuna.
-Na EMC-u smo imali priliku kreativno razvijati naše ideje, učiti jedni od drugih, networkati se i prije svega dobro se zabaviti. Organizacija je bila odlična, a iskustvo sudjelovanja preporučam svima - rekla je Klara Rajnović, članica pobjedničkog tima.
Nagrade su osvojili i timovi:
- 2. mjesto – Bura (Matea Denona, Nina Dadić, Ivan Peranić, Matej Hećimović)
- 2000 kn
- Stručnu praksu
- Poklon pakete
- 3. mjesto – TIK (Tea Kolar, Karla Jukić, Iva Barbarić)
- 1000 kn
- Poklon pakete
Ovogodišnji projekt, osim gore navedenih partnera, podržali su svojim sponzorstvima i Urbani Eventi, Komunikacijski Laboratorij, Obonjan, Wespa Spaces, Juicy, Palačinke.hr, Flixbus, Terme Sveti Martin, Puls Čitaj, Escape na otvorenom, Lailo bilježnice, Barcaffe, Balonmania te Starsilk.
Uspješnom provedbom projekta, organizacijski tim, sastavljen od članova Hrvatske studentske asocijacije, ostvario je cilj povezivanja studenata s poslodavcima i pružanjem prilike za upoznavanje svijeta event managementa, kao i mogućnost učenja i usvajanja znanja od stručnjaka u uspješnim PR i event management agencijama. Osim toga, projekt je omogućio organizacijskom timu usvajanje novih znanja i vještina, povećavajući studentske kompetencije u skladu s motom udruge Više od studiranja.
– Smatram da smo uspjeli postignuti ono što nam je od početka bio cilj, a to je omogućiti studentima barem mali uvid u event industriju te onim najboljima prvu stepenicu za ulazak u istu. Želio bih se zahvaliti svim natjecateljima, sponzorima i suradnicima koji su podržali te sudjelovali u projektu. Također, samo bih se i ovim putem zahvalio organizacijskom timu bez kojeg projekt ne bi bio moguć – zaključio je Roko Car voditelj projekta.