Na studentskom natjecanju u području event managementa mogu se osvojiti stručna praksa i novčana nagrada
Event Management Competition jedinstveno je studentsko natjecanje, a najvažniji cilj mu je spajanje studenata, posebice onih s viših godina studija, s poslodavcima i prilika je za studente da upoznaju svijet event managementa, surađujući i učeći od stručnjaka u uspješnim PR i event management agencijama.
Event Management Competition jedinstveno je studentsko natjecanje, a najvažniji cilj mu je spajanje studenata, posebice onih s viših godina studija, s poslodavcima i prilika je za studente da upoznaju svijet event managementa, surađujući i učeći od stručnjaka u uspješnim PR i event management agencijama.
Hrvatska studentska asocijacija otvorila je prijave za treće izdanje jedinstvenog studentskog natjecanja u području event managementa, Event Management Competition (EMC), koje će se održati od 18. ožujka do 22. travnja 2023. u hibridnom formatu.
Sektor event managementa jedan je od najbrže rastućih i onaj u kojem se vide mnogi studenti koji uskoro izlaze na tržište rada, a Event management Competition jedinstven je projekt na kojemu studenti imaju priliku surađivati s profesionalcima i agencijama iz područja event managementa, proširiti svoju mrežu kontakata i kroz edukativne aktivnosti steći nova znanja i vještine u tom području.
Najvažniji cilj projekta je spajanje studenata s poslodavcima, posebice onih s viših godina studija, ali to je i prilika za studente da upoznaju svijet event managementa surađujući i učeći od stručnjaka u uspješnim PR i event management agencijama u suradnji s partnerskim agencijama. Tako će već drugu godinu zaredom stručni žiri natjecanja činiti predstavnici agencija LOL event management, Wanderlust Events i Eventful. I ove će godine u stručnom žiriju sudjelovati i predstavnici sponzora, koji će natjecateljima koji se plasiraju u finale zadati i završne case study zadatke. Jedan od ovogodišnjih sponzora je i DM, koji već drugu godinu zaredom podržava projekt.
Prva dva kruga natjecanja bit će održana u potpunosti online, dok će se finale održati uživo. Osim toga, ove će godine natjecatelji imati priliku sudjelovati u dvjema edukativnim radionicama koje će držati stručnjaci za event management iz partnerskih agencija projekta te zlatni sponzori, kako bi se obuhvatio i aspekt očekivanja klijenta kod organizacije eventa. Projekt će trajati tijekom ožujka i travnja:
- 18.3. – edukativna radionica za sve natjecatelje (uživo)
- 25.3. – prvi krug natjecanja (online) – provjera znanja o području event managementa
- 1.4. – drugi krug natjecanja (online) – rješavanje konkretnog case studyja
- 15.4. – edukativna radionica za finaliste (uživo)
- 22.4. – finalni krug natjecanja (uživo u Zagrebu) – rješavanje caste study zadataka stručnog žirija
Dijelovi natjecanja koji se održavaju uživo održat će se u ugodnim prostorima WESPA spaces, koji podržavaju organizaciju projekta drugi put.
U zadnjem krugu natjecanja sudjelovat će natjecatelji koji u prva dva kruga ostvare najbolje rezultate, a na temelju završih zadataka stručni žiri odlučit će o pobjednicima i dobitnicima vrijednih nagrada koje i ove godine uključuju novčane nagrade, ali i praksu u organizaciji jednog od najvećih festivala u Hrvatskoj.
Voditeljica projekta, Laura Vukelić, istaknula je neke od najvećih prednosti sudjelovanja na natjecanju:
Event management postao je sveprisutna disciplina u poslovanju i životu općenito, a ovim natjecanjem želimo studentima pružiti priliku da steknu znanje i iskustvo kao temelj za karijeru u ovoj industriji. Danas zbilja imamo mnogo proaktivnih i ambicioznih studenata i ovakva iskustva izvan okvira formalnog obrazovanja upravo su ono što za nekoga može napraviti tu razliku između njih i sljedećeg kandidata. To i je naš cilj pri organizaciji ovog natjecanja, pružiti našim natecateljima „odskočnu dasku” u daljnjem razvoju karijere, a prema prošlogodišnjem odazivu vidim da i oni to prepoznaju, što mi je izrazito drago.
U prošlogodišnjem, drugom izdanju natjecanja sudjelovalo je 163 studenata, od kojih je 6 timova dobilo priliku sudjelovati u završnom krugu u kojemu ih je ocjenjivao stručni žiri, koji su činili predstavnici partnerskih agencija LOL event management, Wonderlust Events i Eventful te zlatnih sponzora DM, Orbico, Camping Plitvice i MissArt.
Prijave za natjecanje traju do 16. ožujka na poveznici.