Zagrebački studenti žale se na liniju 215 koja prometuje do Kampusa; oglasili su se iz ZET-a
„ZET-ov autobus 215 vrlo često kasni, ponekad i po 20-30 minuta, pa sam primorana otići taksijem na fakultet. Nikad ne znam sa sigurnošću kad će stići, pa uvijek moram krenuti puno ranije”, priča studentica s Hrvatskih studija.
„ZET-ov autobus 215 vrlo često kasni, ponekad i po 20-30 minuta, pa sam primorana otići taksijem na fakultet. Nikad ne znam sa sigurnošću kad će stići, pa uvijek moram krenuti puno ranije”, priča studentica s Hrvatskih studija.
Zagrebački studenti, pričaju nam, nerijetko se susreću s problemom velikog kašnjenja ZET-ove autobusne linije 215 koja vozi na relaciji Kvaternikov trg – Trnava, a kojom ih putuje značajan broj jer prolazi preko kampusa Borongaj. Tvrde da se autobus, iako bi trebao voziti svakih 10 minuta, jednostavno ne pojavi i po 30 minuta, a onda u roku od 5 minuta stignu dva.
Na stanici tako bude mnogo onih koji kasne na predavanja, što im nije prihvatljivo ponajviše zbog toga što plaćaju uslugu prijevoza.
Violeta, studentica na Hrvatskim studijima, tvrdi:
– Smatram kako je kampus Borongaj loše povezan s ostatkom grada, a kako živim na Kvatriću, najbliži put mi je autobusnom linijom 215. No, iako je najbliži put, nije nužno i najbrži. ZET-ov autobus 215 vrlo često kasni, ponekad i po 20-30 minuta, pa sam primorana otići taksijem na fakultet. Nikad ne znam sa sigurnošću kad će stići, pa uvijek moram krenuti puno ranije. Naravno, znam da se neke okolnosti ne mogu predvidjeti, ali smatram da bi se o vremenu polaska i dolaska ove linije ipak moglo malo više voditi računa.
Zatražili smo obrazloženje problematike od ZET-a te nam je pristigao odgovor iz Odjela za odnose s javnošću. Predstavnik tvrdi da linija 215 prometuje kompleksnom cestovnom dionicom, a tijekom dana smanjena je protočnost zbog intenzivnog prometa ostalih sudionika. Nadalje, kaže da na redovitost polazaka znatno utječu i radovi zbog kojih je zatvoren dio Ulice Donje Svetice, što zagušuje promet i Borongajskom cestom, kao i Planinskom ulicom.
Gužva ne obuhvaća sve vozne redove istim intenzitetom te autobusi koji tek trebaju doći u zonu najvećeg opterećenja ipak voze u nešto boljim uvjetima zbog čega se povremeno smanjuje razmak između vozila na liniji u odnosu na autobus koji je privremeno u najvećem prometnom opterećenju, objašnjava.
– Prometni uvjeti diktiraju dinamiku prijevozne usluge, a nakon što se smanji gužva, u relativno kratkom vremenskom intervalu, autobusi počinju voziti prema predviđenom planu i u skladu s planiranim razmacima. Ulažemo znatne napore kako bi se utjecaj vanjskih čimbenika sveo na najmanju moguću mjeru. – zaključak je ZET-a.