Za sreću je potrebna menza u sklopu fakulteta
EduCentar proveo je istraživanje na više od 200 ispitanika o zadovoljstvu izbora studijom, profesorima i izvođenjem nastave.
EduCentar proveo je istraživanje na više od 200 ispitanika o zadovoljstvu izbora studijom, profesorima i izvođenjem nastave.
Na zadovoljstvo izborom studija svakako utječu kvaliteta profesora, programa i udio praktične nastave, stoga je portal EduCentar u anketi provedenoj na više od 200 ispitanika istražio čime su na svom studiju najviše zadovoljni.
43% ispitanika na svom je studiju najviše zadovoljno profesorima. Tako jedan od ispitanika kaže da je najzadovoljniji predavačima stručnjacima koji rade na institutu i mogu prenijeti kvalitetno znanje; koje nije samo teorijsko, već su ga stekli radeći konkretne stvari u praksi, dok drugi tvrdi da fakultetski profesori pojedincima pristupaju ozbiljnije, za razliku od srednje škole.
– Kad imaš profesore kojima nisi samo broj u indeksu, osjećaš da je nekome stvarno stalo do tvog znanja i svako učenje za ispit ili priprema seminara postaju gušt, a ne tlaka. − zaključuje jedan od ispitanika.
Na zadovoljstvo studiranjem utječe i niz drugih faktora, što je potvrdilo 20% ispitanika koji ističu da su najviše zadovoljni imidžom fakulteta, društvom i studentskim načinom života općenito, mogućnošću razvoja karijere na fakultetu, ali i pogodnostima koje kao studenti mogu ostvarivati.
– Pripadam sretnicima koji imaju relativno malo studenata na godini pa profesorima nismo samo broj. – kaže jedan ispitanik, a drugi kao najveću pogodnost ističe to što u sklopu fakulteta ima menzu pa ne mora razmišljati o ručku.
Ravnotežom između prakse i teorije najzadovoljnije je 20% ispitanika.
– Učimo na konkretnim primjerima iz gospodarstva. – kaže jedan ispitanik, student privatnog fakulteta ekonomije.
Programom nastave najzadovoljnije je 16% ispitanika koji osim korisnih predavanja i činjenice da su odabrali studij koji vole, ističu i dobar raspored u kojem nema previše rupa između predavanja.
– Na diplomskom sam studiju i sada su napokon predmeti koji daju konkretno znanje. Za prethodne razine ne mogu reći isto. – kaže jedan ispitanik.