Uspješno završeno drugo izdanje natjecanja RCS u Puli
Na drugo izdanje RCS-a prijavilo se rekordnih 122 natjecatelja i 40 timova iz cijele Hrvatske, a imali su priliku rješavati poslovne slučajeve koje su predstavile kompanije Adris Grupa, Infobip i Prestige.
Na drugo izdanje RCS-a prijavilo se rekordnih 122 natjecatelja i 40 timova iz cijele Hrvatske, a imali su priliku rješavati poslovne slučajeve koje su predstavile kompanije Adris Grupa, Infobip i Prestige.
Završna ceremonija natjecanja Regional Case Study (RCS) koje uspješno, drugu godinu zaredom, realizira Start-Up udruga, održana je u pulskom klubu Pietas Julia.
Nakon mjesec dana provedbe, drugo izdanje natjecanja RCS završilo je proglašenjem pobjednika koji su imali priliku rješavati poslovne slučajeve kompanija Adris Grupa, Infobip i Prestige.
Svim sudionicima koji su riješili jedan od tri poslovna slučaja dodijeljeni su certifikati o sudjelovanju. Osim toga, za svaki poslovni slučaj proglašena su i prva tri mjesta.
Prvonagrađeni timovi dobili su po tri tisuće kuna, a to su za poslovni slučaj Adrisa Veterani IKR (Martina Draščić, Anja Banovac, Matija Maurović). Drugi i treći tim nagrađeni su utješnim nagradama, a to su ZGwintim (Azra Begulić, Katarina Bulić, Deni Dabo) i HIIT tim (Engel Ikić, Dejan Mirić).
Najbolji u rješavanju poslovnog slučaja tvrtke Infobip jest tim Cimmer frei (Dorotea Travalja, Jelena Čudić, Roberta Pavlović). Drugonagrađeni je tim Blic (Larisa Kontošić, Marko Kontošić), a treći AD Expert (Anja Ribarić, Denia Krivičić). Kod kompanije Prestige, najboljim je proglašen tim Zelena karta (Ivana Palić, Simona Turudić, Kristina Cvitković), drugi je Klamar (Klara Madunić, Martina Turkalj), a treći Plavi tim (Ivon Cetina, Alison Jurkota).
Voditelj projekta Amel Hadžipašić (Start-Up udruga) istaknuo je da se nisu nadali tolikom interesu za ovogodišnji RCS te da mu je drago što su u njemu sudjelovali natjecatelji iz cijele Hrvatske (najviše iz Zagreba, Rijeke, Pule, Osijeka i Zadra). Naveo je da ih kao organizatore veseli činjenica da za iduće izdanje, RCS 2015., interes pokazuju i međunarodne kompanije, što dovoljni govori o prepoznatljivosti koje je natjecanje s vremenom steklo.
Upravo ovakvi projekti omogućuju povezivanje obrazovnog sektora, odnosno kvalitetnih mladih pojedinaca i poslodavaca, što doprinosi lakšem i bržem zaposlenju natjecatelja. Kroz natjecanje Regional Case Study, ali i ostale projekte Start-Up udruge poput StartMeUp i Istrian Tourism Competition (ITC), zaposleno je na desetine mladih osoba, izjavio je voditelj projekta Amel Hadžipašić.
Voditelj projekta Emil Šetić (Start-Up udruga) zahvalio je partnerima i sponzorima te svima onima koji su na neki način doprinijeli uspješnoj realizaciji ovogodišnjeg natjecanja. U svim radovima natjecatelja vidio se uloženi trud, što je u konačnici rezultiralo i boljom kvalitetom radova od prošle godine Također, napredak je vidljiv i kroz činjenicu da je od 40 prijavljenih timova, njih čak 31 predalo konačna rješenja poslovnih slučajeva. Na kraju je izrazio želju da se vidimo na istom mjestu i naredne godine s daljnjim širenjem projekta na nacionalnu razinu.
Na drugo izdanje RCS-a prijavilo se rekordnih 122 natjecatelja i 40 timova iz cijele Hrvatske, a imali su priliku rješavati poslovne slučajeve koje su predstavile kompanije Adris Grupa, Infobip i Prestige. Riječ je o jedinstvenom projektu koji, osim natjecanja u poslovnim slučajevima, obuhvaća predavanja domaćih i inozemnih predavača iz prakse, posjete poduzećima te panel diskusije.
U sklopu natjecanja održan je i HR panel (govornici panela: Loreta Žmak, Vedrana Zovak, moderator: Amel Hadžipašić), te sljedeća predavanja: Marko Despot (Fit za prodaju), Stefania Skender (Eu fondovi), Vlasta Vujačić (Novinarske vještine u odnosima s javnošću), Amel Hadžipašić i David Horvat (Poslovni planovi), David Horvat, Amel Hadžipašić i Emil Šetić (Izrada i prijava projektnog prijedloga na EU natječaj).
Jedna od najzanimljivijih aktivnosti RCS-a bila je i posjeta Adris Grupi, tijekom koje su studenti razgledali hotel Lone - prvi dizajnerski hotel s pet zvjezdica u Hrvatskoj te obišli proizvodne pogone TDR-a i Istragrafike.