IZBORNA ŠUTNJA
U tijeku je izborna šutnja povodom parlamentarnih izbora
U Hrvatskoj je počela dvodnevna izborna šutnja. Donosimo popis svega što je zabranjeno do sutra u 19 sati.
U Hrvatskoj je počela dvodnevna izborna šutnja. Donosimo popis svega što je zabranjeno do sutra u 19 sati.
U ponoć je započela dvodnevna izborna šutnja, koja označava kraj službene predizborne kampanje u Hrvatskoj. Izborna šutnja trajat će do 17. travnja u 19 sati, odnosno do zatvaranja oko 6500 biračkih mjesta.
U svom priopćenju Državno izborno povjerenstvo (DIP) navodi da je za vrijeme trajanja izborne šutnje zabranjena svaka izborna promidžba, objavljivanje procjena izbornih rezultata, kao i objavljivanje prethodnih, neslužbenih rezultata izbora, objavljivanje fotografija u sredstvima javnog priopćavanja, izjava i intervjua kandidata te navođenje njihovih izjava ili pisanih djela.
DIP također poziva sve sudionike izbora za zastupnike u Hrvatski sabor, kao i druge fizičke i pravne osobe te medijske nakladnike, da se pridržavaju pravila izborne šutnje. To uključuje suzdržavanje od objavljivanja izbornih programa, promidžbenih poruka, plakata ili letaka, pozivanja na glasovanje, te aktivnosti na društvenim mrežama koje bi predstavljale izbornu promidžbu. Također se traži od medija da ne objavljuju materijale koji se tiču izborne promidžbe, uključujući fotografije, izjave ili intervjue s kandidatima, bez obzira na temu.
U svom priopćenju Državno izborno povjerenstvo (DIP) navodi da je za vrijeme trajanja izborne šutnje zabranjena svaka izborna promidžba, objavljivanje procjena izbornih rezultata, kao i objavljivanje prethodnih, neslužbenih rezultata izbora, objavljivanje fotografija u sredstvima javnog priopćavanja, izjava i intervjua kandidata te navođenje njihovih izjava ili pisanih djela.
DIP također poziva sve sudionike izbora za zastupnike u Hrvatski sabor, kao i druge fizičke i pravne osobe te medijske nakladnike, da se pridržavaju pravila izborne šutnje. To uključuje suzdržavanje od objavljivanja izbornih programa, promidžbenih poruka, plakata ili letaka, pozivanja na glasovanje, te aktivnosti na društvenim mrežama koje bi predstavljale izbornu promidžbu. Također se traži od medija da ne objavljuju materijale koji se tiču izborne promidžbe, uključujući fotografije, izjave ili intervjue s kandidatima, bez obzira na temu.
OZNAKE:
IZVOR:
DIP
FOTO:
STUDENTSKI.HR, ILUSTRACIJA