Nastava za vrijeme koronavirusa
Sveučilište u Zagrebu objavilo preporuke za daljnje održavanje nastave
Daljnje održavanje nastave na sastavnicama Sveučilišta u Zagrebu tijekom koronavirusa trebalo bi se provoditi prema preporukama koje je Sveučilište u Zagrebu napravilo u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i Školom narodnog zdravlja „Andrija Štampar” Medicinskoga fakulteta.
Daljnje održavanje nastave na sastavnicama Sveučilišta u Zagrebu tijekom koronavirusa trebalo bi se provoditi prema preporukama koje je Sveučilište u Zagrebu napravilo u suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i Školom narodnog zdravlja „Andrija Štampar” Medicinskoga fakulteta.
Nakon što je rečeno da će se 11. svibnja dio studenata vratiti na fakultete kako bi mogli prisustvovati laboratorijskim, umjetničkim i kliničkim vježbama, studente je mučila neizvjesnost oko načina održavanja nastave koja bi mogla biti djelomično ublažena preporukama Sveučilišta u Zagrebu.
Sa Sveučilišta preporučuju da se sve aktivnosti i dalje obavljaju online, uključujući administrativne poslove kao što su upis godine, prijavljivanje ispita, mirovanje prava, ali i održavanje ispita i nastave. Preporuka za ostanak kod kuće posebno se trebaju pridržavati oni koji su kronični bolesnici i oni koji žive s kroničnim bolesnicima i pripadnicima rizičnih skupina.
Svi oni koji imaju povišenu temperaturu, respiratorne simptome ili su bili u kontaktu s nekim tko je potencijalno zaražen, ne smiju boraviti u prostorima fakulteta.
Organizacija dijelova nastave, ispita i drugih obveza
U slučaju da je obavljanje obveza nužno provoditi na fakultetu, moraju se osigurati uvjeti za držanje fizičke udaljenosti od minimalno dva metra. Prostor u kojemu se boravi treba biti što veći i prozračan te u istom prostoru ne smije boraviti više od 10 osoba u isto vrijeme.
Boravak je potrebno organizirati na sljedeći način:
Sa Sveučilišta preporučuju da se sve aktivnosti i dalje obavljaju online, uključujući administrativne poslove kao što su upis godine, prijavljivanje ispita, mirovanje prava, ali i održavanje ispita i nastave. Preporuka za ostanak kod kuće posebno se trebaju pridržavati oni koji su kronični bolesnici i oni koji žive s kroničnim bolesnicima i pripadnicima rizičnih skupina.
Svi oni koji imaju povišenu temperaturu, respiratorne simptome ili su bili u kontaktu s nekim tko je potencijalno zaražen, ne smiju boraviti u prostorima fakulteta.
Organizacija dijelova nastave, ispita i drugih obveza
U slučaju da je obavljanje obveza nužno provoditi na fakultetu, moraju se osigurati uvjeti za držanje fizičke udaljenosti od minimalno dva metra. Prostor u kojemu se boravi treba biti što veći i prozračan te u istom prostoru ne smije boraviti više od 10 osoba u isto vrijeme.
Boravak je potrebno organizirati na sljedeći način:
- rad se odvija u malim skupinama studenata / sveučilišnih nastavnika / zaposlenika, kojih smije biti ukupno 10
- student / sveučilišni nastavnik / zaposlenik u održavanju nastave vremenski se ne preklapaju tako da se prostor prije ulaska sljedeće grupe studenata/nastavnika može odgovarajuće prozračiti i dezinficirati
- svaka skupina studenata / sveučilišnih nastavnika / zaposlenika održava nastavu uvijek u istom, za njih predviđenom prostoru
- radna mjesta sveučilišnih nastavnika / zaposlenika moraju biti udaljena toliko da studenti zadržavaju osobni prostor od dva metra
- ulazak u knjižnicu organizirat će sastavnica ovisno o veličini i radnim mjestima.
Prostori će se morati dezinficirati, a trebalo bi osigurati pauzu između održavanja nastave kako bi se prostor mogao pripremiti i učiniti sigurnim za daljnje održavanje nastave.
Studentima i djelatnicima će se kod dolaska i odlaska s fakulteta mjeriti tjelesna temperatura beskontaktnim toplomjerom, a studenti i djelatnici trebaju i sami prije dolaska mjeriti temperaturu te obavijestiti o eventualnoj visokoj temperaturi. Isto tako, ako studenti ili djelatnici saznaju da su mogući prenositelji infekcije, trebaju odmah obavijestiti nadređenu osobu.
Studentima koji imaju osobne asistente potrebno je omogućiti nastavu na daljinu, dok se njihovi asistenti trebaju pridržavati svih propisanih pravila. Detaljne upute možete pronaći na poveznici.
Studentima i djelatnicima će se kod dolaska i odlaska s fakulteta mjeriti tjelesna temperatura beskontaktnim toplomjerom, a studenti i djelatnici trebaju i sami prije dolaska mjeriti temperaturu te obavijestiti o eventualnoj visokoj temperaturi. Isto tako, ako studenti ili djelatnici saznaju da su mogući prenositelji infekcije, trebaju odmah obavijestiti nadređenu osobu.
Studentima koji imaju osobne asistente potrebno je omogućiti nastavu na daljinu, dok se njihovi asistenti trebaju pridržavati svih propisanih pravila. Detaljne upute možete pronaći na poveznici.
OZNAKE:
FOTO:
IVAN PERKOV/STUDENTSKI.HR