LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Igra u baštini

Studenti i nastavnici Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije sudjeluju na ovogodišnjem ZGDW-u

Fakultet će predstaviti nekoliko studentskih realiziranih projekata od kojih je u fokusu „Igra u baštini” – drvene inovativne višefunkcionalne igračke.

Fakultet će predstaviti nekoliko studentskih realiziranih projekata od kojih je u fokusu „Igra u baštini” – drvene inovativne višefunkcionalne igračke.

Fakultet šumarstva i drvne tehnologije Sveučilišta u Zagrebu na ovogodišnjem Zagreb design weeku predstavljaju studenti i nastavnici s drvnotehnološkog odsjeka. Fakultet će predstaviti nekoliko studentskih realiziranih projekata s naglaskom na projekt Igra u baštini.
 

Projekt za cilj ima oblikovati drvene inovativne višefunkcionalne igračke koje odgovaraju suvremenim potrebama djeteta u vrtićima i/ili osnovnim školama te koje potiču kreativnost i razvoj djeteta kroz igru i rad, svjesnost o hrvatskoj baštini i tradiciji RH te ekologiji i održivom razvoju uz primjenu drva hrvatskog porijekla. – stoji u objavi FŠDT-a.


Osim tog projekta, posjetitelji će imati priliku vidjeti i diplomske radove studenata smjera Oblikovanje proizvoda od drva. Njihovi radovi predstavljeni su u obliku modela i plakata te reprezentiraju samostalan znanstveno-istraživački (oblikovno-konstrukcijsko-tehnološki) rad studenata i njihovih mentora.
 

Radovi


Zagrebački SC financira studentske aktivnosti s više od 658 tisuća eura


S konja na magarca. Autori: Bruno Horvat, Lovro Kišak, Petar Konsa.

 Opis: ideja se temelji na mogućnosti rasta i razvoja djeteta pomoću multifunkcionalnog drvenog proizvoda / igračke koja se iz sjedalice-njihalice transformira u bicikl na samoguranje. 

Kliza. Autori: Sara Baraka Gulin, Domagoj Kovačević, Mirko Križanac. 

SEA-EU financira najbolje studentske projekte u iznosu do 4 tisuće eura po projektu



Opis: igra predstavlja umanjenu verziju igrališta koje sadrži tri karakteristična hrvatska krajolika i njihove sinonime (Zagorje/bačva, hrana; Lika/planine, šume; Dalmacija/ more, pijesak) te kroz igru svakom igraču omogućava prolazak i učenje o tradicijama krajeva lijepe naše. 

Čipkasta alka. Helena Bauer, Denis Kristić, Kristiana Prskalo. 

Započela treća generacija programa za razvoj talenata: više od 60 srednjoškolaca kreće na put profesionalnog razvoja


Opis: Igra spaja dva tradicionalna hrvatska običaja – sinjsku igru Alka i pašku čipku. Osmišljeni kolut inspiriran sinjskom alkom može biti samostalna igračka ali i motiv za pletenje konca po uzorku paške čipke i drugih tradicionalnih motiva hrvatskih nošnji.
IZVOR: FŠDT, ZGDW
FOTO: SCREENSHOT/FŠDT YT