Postani „ćaća" za društvene mreže na portalu Studentski.hr
Ako ste aktivni na društvenim mrežama, volite lajkati i biti lajkani, nemate problema s brojkama, a još ih više volite gledati kako rastu, nudimo vam priliku da se pridružite našoj ekipi i pomognete nam da budemo viđeni. Jer biti viđen znači postojati.
Ako ste aktivni na društvenim mrežama, volite lajkati i biti lajkani, nemate problema s brojkama, a još ih više volite gledati kako rastu, nudimo vam priliku da se pridružite našoj ekipi i pomognete nam da budemo viđeni. Jer biti viđen znači postojati.
Ako nije bilo na društvenim mrežama, nije se dogodilo. Isprva se ova izreka koristila pomalo posprdno za sve one koji su svaki svoj pokret, radnju i treptaj stavljali na društvene mreže u potrazi za toliko željenim lajkovima. Zastrašujuće je koliko se navedena izreka približila istini, a Descartesovu tezu o mišljenju kao preduvjetu postojanja zamijenila tezom o viđenosti kao preduvjetu postojanja.
Velike su šanse da ovaj članak čitaš zato što ti je iskočio na nekoj od društvenih mreža. Velika je vjerojatnost da je ta društvena mreža Facebook, koji se najviše od svih društvenih mreža koristi u Hrvatskoj. Sama činjenica da je ovaj članak pronašao tebe znači da je community management tim portala Studentski.hr napravio dobar posao.
Community manageri osobe su koje u klik poznaju društvene mreže, a u dušu članove svoje zajednice na tim društvenim mrežama. Ukratko, CM-ovima je zadatak publici (članovima zajednice/communityja) dati sadržaj koji ona želi, kako ga želi i kada ga želi. No, to ne znači samo nabacati objave na zid i nadati se velikom reachu, puno lajkova i komentara. Sve to treba zaslužiti, a najbolji je način proučavanje feedbacka korisnika, ali i novosti koje se svakodnevno pojavljuju na društvenim mrežama.
Portal Studentski.hr trenutno ima više od 46 tisuća korisnika na Facebooku koji prate naš rad. Dakle, to je kao da sadržaj svakog dana u više navrata plasirate gradu veličine Varaždina. Ako ste aktivni na društvenim mrežama, volite lajkati i biti lajkani, nemate problema s brojkama, a još ih više volite gledati kako rastu, nudimo vam priliku da se pridružite našoj ekipi i pomognete nam da budemo viđeni. Jer biti viđen znači postojati.
– Za CM kod nas ne treba prethodno profesionalno iskustvo ili teorijsko znanje. Mi smo generacija kojoj društvene mreže jednostavno leže. Ako prije spavanja scrollaš po Fejsu, ako ti dođe da objaviš Insta story dok si na kavi, to je to, imaš sve predispozicije za gradnju znanja o društvenim mrežama. A sve je to veliki prvi korak prema bilo kakvoj karijeri u digitalnom svijetu jer vidiš kako ekipa diše – Antonia Glavan, voditeljica CM tima na portalu Studentski.hr
Prijaviti se možeš putem linka, a ako se nisi pronašao/la u CM-u, na portalu Studentski.hr vrata svih odjela otvorena su za marljive ljude željne znanja.
Posebno napominjemo da ne trebate živjeti ili studirati u Zagrebu da biste se pridružili našoj ekipi. Na Studentskom volontiraju studentice i studenti iz svih dijelova Hrvatske, a geografsku udaljenost uspješno premošćujemo pomoću društvenih mreža.