Hrvatske studentice u svjetskom finalu L'Oreal Brandstorma; osmislile su posebnu aplikaciju za šminkanje
– Naš je cilj bio da ovom aplikacijom i posebno razvijenom kolekcijom kozmetičkih proizvoda promijenimo perspektivu iskustva šminkanja. – ističe studentica Ena Bogut.
– Naš je cilj bio da ovom aplikacijom i posebno razvijenom kolekcijom kozmetičkih proizvoda promijenimo perspektivu iskustva šminkanja. – ističe studentica Ena Bogut.
– Nakon pobjede na internacionalnom polufinalu hrvatske studentice natjecat će se za glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award koja pobjednicima omogućava da u najvećem svjetskom start-up kampusu Station F u Parizu razvijaju svoju ideju i projekt. Kako bi finalisti dobili što bolje smjernice i podršku pri realizaciji projekta, na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote. – ističu predstavnici natjecanja.
– Pobjednička ideja naših studentica temelji se na približavanju iskustva šminkanja slijepim i slabovidnim osobama koje su za njega uskraćene. Aplikacija IRIS pomaže i olakšava proces šminkanja ovim osobama preko glasovnih komandi, a studentice su osmislile i cijelu kolekciju kozmetičkih proizvoda prilagođenu osobama s posebnim potrebama. Osmislivši ovu ideju, pokazale su upravo ono što se od njih tražilo – inovativnost, korisnost, primjenjivost i skalabilnost. – pojašnjavaju predstavnici.
– Naš je cilj bio da ovom aplikacijom i posebno razvijenom kolekcijom kozmetičkih proizvoda promijenimo perspektivu iskustva šminkanja. Slabovidne i slijepe osobe ne smiju biti isključene iz beauty svijeta, što smo im kroz ovu aplikaciju pokušale približiti na zabavan način.