LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentsko natjecanje

Hrvatske studentice u svjetskom finalu L'Oreal Brandstorma; osmislile su posebnu aplikaciju za šminkanje

– Naš je cilj bio da ovom aplikacijom i posebno razvijenom kolekcijom kozmetičkih proizvoda promijenimo perspektivu iskustva šminkanja. – ističe studentica Ena Bogut.

– Naš je cilj bio da ovom aplikacijom i posebno razvijenom kolekcijom kozmetičkih proizvoda promijenimo perspektivu iskustva šminkanja. – ističe studentica Ena Bogut.

Studentice Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Ena Bogut, Petra Turković i Lucija Turković plasirale su se u svjetsko finale jednog od najvećih studentskih natjecanja – L'Oreal Brandstorm 2021. Riječ je o natjecanju koje svake godine okuplja oko 50 000 studenata iz 65 zemalja.

– Nakon pobjede na internacionalnom polufinalu hrvatske studentice natjecat će se za glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award koja pobjednicima omogućava da u najvećem svjetskom start-up kampusu Station F u Parizu razvijaju svoju ideju i projekt. Kako bi finalisti dobili što bolje smjernice i podršku pri realizaciji projekta, na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote. – ističu predstavnici natjecanja.

Zahvaljujući inovativnoj ideji razvoja aplikacije IRIS, koja omogućava šminkanje slijepim i slabovidnim osobama, spomenute studentice u svjetskoj završnici natjecat će se s još pet timova. 

– Pobjednička ideja naših studentica temelji se na približavanju iskustva šminkanja slijepim i slabovidnim osobama koje su za njega uskraćene. Aplikacija IRIS pomaže i olakšava proces šminkanja ovim osobama preko glasovnih komandi, a studentice su osmislile i cijelu kolekciju kozmetičkih proizvoda prilagođenu osobama s posebnim potrebama. Osmislivši ovu ideju, pokazale su upravo ono što se od njih tražilo – inovativnost, korisnost, primjenjivost i skalabilnost. – pojašnjavaju predstavnici.

Ena Bogut, jedna od članica tima Meeting, kaže:

– Naš je cilj bio da ovom aplikacijom i posebno razvijenom kolekcijom kozmetičkih proizvoda promijenimo perspektivu iskustva šminkanja. Slabovidne i slijepe osobe ne smiju biti isključene iz beauty svijeta, što smo im kroz ovu aplikaciju pokušale približiti na zabavan način. 

Uz hrvatski tim, u finalnom natjecanju koje će se održati online 10. lipnja 2021. godine sudjelovat će i timovi iz Tajlanda, Belgije, Kolumbije, Indije i Skandinavije. 
FOTO: MILLENIUM PROMOCIJA