Glavni cilj TVZ Mc2-a je pripremiti studente za tržište rada
– Kvaliteta ulaganja u startup poduzetništvo počinje već u najranijim danima fakultetskog obrazovanja. – ističe Ivana Čuljak, voditeljica TPZ-a.
– Kvaliteta ulaganja u startup poduzetništvo počinje već u najranijim danima fakultetskog obrazovanja. – ističe Ivana Čuljak, voditeljica TPZ-a.
TVZ Mobile Challenge Cup je edukacija i natjecanje više od 300 studenata svih smjerova Tehničkog veleučilišta u Zagrebu koji su željni usavršavanja stečenih akademskih znanja kroz intenzivna druženja s najboljim stručnjacima iz IT industrije. Ovaj put je to moguće upravo u inovativnom prostoru nedavno otvorenog Tehnološkog parka Zagreb.
U samoj završnici natjecateljskog dijela, u srijedu 10. svibnja, održao se prvi susret natjecatelja, njihovih ideja i rješenja na druženju simboličkog naziva Pitching for Mentorship. Natjecanje ove godine ima više od 100 prijavljenih studenata i čak 29 timova, a svi oni imali su priliku u jedinstvenom kolaboracijskom prostoru Tehnološkog parka Zagreb pred partnerima natjecanja predstaviti svoja rješenja na ovogodišnju temu – turizam. U paviljonu 12 na Zagrebačkom Velesajmu, simbolično je upravo 12 timova odlučilo podršku zatražiti od više od 40 predstavnika partnera natjecanja, među kojima je bilo i direktora i vlasnika naših uglednih IT kompanija, ali i dosta operativaca koji su do nedavno bili u studentskim vodama i dobro znaju kako najbolje pomoći kolegama pred ispit. Samo su još dva tjedna do predaje aplikacija i izbora 10 najboljih koji konkuriraju za vrijedne nagrade.
TVZ Mc2 natjecanje je imalo čast i zadovoljstvo biti prvo studentsko događanje u sjajno uređenom novootvorenom inkubatoru Tehnološkog parka Zagreb koji je namijenjen razvoju i poticanju startup poduzetništva. Riječ je poslovnom domu 26 tvrtki i 113 proizvoda, od kojih je čak 15 zaštićenih inovacija.
– Kvaliteta ulaganja u startup poduzetništvo počinje već u najranijim danima fakultetskog obrazovanja. – izjavila je u dobrodošlici i voditeljica TPZ-a, Ivana Čuljak te je na kraju pohvalila potencijal i kvalitetu predstavljenih rješenja studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu.
Svaki tim je imao samo 90 sekundi za predstavljanje, a nakon toga su partneri imali jednako vremena da se upoznaju s detaljima. Naravno da je tek nakon formalnog dijela i inicijalnog upoznavanja uslijedilo druženje i razmjena konkretnih ideja i savjeta. Voditeljica natjecanja Valentina Viskov istaknula je kako upravo Pitching for Mentorship nudi rijetku mogućnost studentima da i prije finala predstave svoje projekte i ideje pred poslodavcima te tako osiguraju priliku za mentorstvo, suradnju ili zapošljavanje. Zahvaljujući brojnim partnerima poručila je da ne zaborave da glavni cilj ovog natjecanja nije razvoj proizvoda za tržište, nego studenata, kako bi oni bili spremni za tržište rada – a u tome je nezamjenjiva uloga IT zajednice i vas osobno.
Studenti su otišli vrlo zadovoljni jer, nakon što su neki prvi put u životu stali pred poslovni svijet i preživjeli, svi su dobili vrlo konkretne komentare i savjete, a neki od njih i mentore kako bi se što bolje pripremili za finale. Baš svi, pa i oni koji nisu došli po savjete, nadaju se da će njihovo rješenje biti među deset najboljih od kojih će poslodavci partneri natjecanja na finalnoj svečanosti, 5. lipnja odabrati tri najbolja i nagraditi novčanim nagradama.