LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
U projektu sudjelovala 64 studenta

Četvero EFZG-ovaca osmislilo najbolje digitalno rješenje za kazalište Luda kuća

Tim Pibs, Chips & Videoclips osmislio je najbolje digitalno rješenje koje uključuje optimizaciju weba, plan komunikacije klijenta na društvenim medijima i digitalno oglašavanje za kazalište Luda kuća.

Tim Pibs, Chips & Videoclips osmislio je najbolje digitalno rješenje koje uključuje optimizaciju weba, plan komunikacije klijenta na društvenim medijima i digitalno oglašavanje za kazalište Luda kuća.

Studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu surađivali su s kazalištem Luda kuća kako bi svojim digitalnim rješenjima omogućili što veći rast i brži oporavak od novog normalnog.

Tri najbolja tima specijalističkoga stručnog diplomskog studija Digitalni marketing 28. svibnja predstavila su svoja rješenja nakon intenzivnog rada na osam različitih kolegija. Njihov je zadatak bio osmisliti cjeloviti plan digitalnog marketinga koji uključuje optimizaciju weba, plan komunikacije klijenta na društvenim medijima te strategiju digitalnog oglašavanja na društvenim medijima i internetskim pretraživačima temeljem istraživanja i analiza provedenih u prvom semestru, stoji u priopćenju.

U projektu su sudjelovala ukupno 64 studenta u 14 grupa, no titula najboljeg pripala je timu Pibs, Chips & Videoclips u kojemu su Sara Drešar, Ivana Kontin, Bruno Kruljac i Petra Merle. Za njih, baš kao i za ostale najbolje timove, osigurane su i financijske nagrade.
– Iznimno smo zadovoljni rezultatima integriranog projekta te znanjima i vještinama koje smo stekli kroz učenje i primjenjivanje gradiva na praktičnom primjeru. Ova pobjeda nam je vjetar u leđa za daljnje educiranje i rast na području digitalnog marketinga. Zahvalni smo našim profesorima, vanjskim suradnicima te studiju na pruženoj prilici i ovim putem čestitamo i ostalim kolegama na uspjehu. – rekao je pobjednički tim.
Svoje ideje predstavila su još dva tima koja su prema odluci voditelja studija ušla u finale – tim Loco’Clock koji čine Viktoria Krapić, Lea Legin, Valentina Lepušić, Željka Mudrinić i Nikolina Rodić, a koji je osvojio drugo mjesto, i tim Zumići koji čine Ružica Duvnjak, Kristina Hodak, Ana Krce-Ivančić, Petra Marković i Lucija Zebić, a osvojio je treće mjesto. 

FOTO: Ekonomski fakultet u Zagrebu

O pobjednicima i finalnom poretku grupa odlučivao je stručni žiri – Rene Bitorajac i Dina Tudor kao predstavnici kazališta Luda kuća te voditelji studija Digitalni marketing: izvanredna profesorica Sandra Horvat, docentica Morana Fudurić te izvanredni profesor Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta. Organizatori ističu da kriteriji po kojima su birali najbolje ideje i prezentacije uključuju kvalitetu analize i kritičkog promišljanja, kvalitetu strateških preporuka, inovativnost i primjenjivost rješenja u praksi.
– Integriranim projektom povezali smo sve obvezne kolegije prve godine studija te omogućili studentima razumijevanje cijelog procesa digitalnog marketinga kroz primjenu u praksi. To je novost ne samo na razini našeg studija već i cijelog Fakulteta, čime smo nastavili s kontinuiranim inovacijama u nastavi. – istaknuo je izv. prof. dr. sc. Vatroslav Škare, jedan od voditelja studija.
Posebnost ovog projekta i suradnje jest i visok stupanj uključenosti i podrške koju studenti imaju od profesora s Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta, ali i stručnjaka iz prakse. Studente su kroz sve faze projekta osim profesora vodili i savjetovali i vanjski suradnici iz renomiranih digitalnih agencija i organizacija, čime se dodatno osigurava vrhunsko obrazovanje i iskustvo za studente, ali i visoka kvaliteta rješenja za Ludu kuću kao klijenta, navodi se u priopćenju.

Rene Bitorajac, direktor i umjetnički voditelj kazališta Luda kuća izjavio je da je jako zadovoljan rezultatima i trudom koji su studenti, profesori i vanjski suradnici studija Digitalni marketing uložili u ovaj projekt.
– Ovo je za nas vrlo izazovna godina u nekoliko različitih segmenata te na sve te izazove nastojimo odgovoriti na najbolji mogući način, a da si pritom osiguramo budućnost i daljnji rast kada se napokon vratimo u normalu. Izuzetno smo zadovoljni ovom suradnjom i novim prijateljstvom s Ekonomskim fakultetom te se okrećemo prema konkretizaciji suradnje sa studentima u primjeni predloženih rješenja i aktivnosti.
FOTO: EKONOMSKI FAKULTET U ZAGREBU