Bez „veze“ nije bezveze
Bez “veze” nije bezveze je projekt potaknut od strane studentske udruge eSTUDENT kojem je temeljna namjera potaknuti studente na proaktivno ponašanje te otvorenu diskusiju na temu korupcije. To je prvi i najveći projekt protiv korupcije pokrenut od strane studenata, motiviranih željom za promjenom sveprisutnog koruptivnog ponašanja i rezignacije mladih spram istog.
Ova inicijativa počela je još 2010. godine kao reakcija na akciju Indeks. Korupcija je bila svakodnevna pojava, pritom smatrana u društvu kao ustaljen događaj i po nekima dio kulture. Vjerujemo da u našem društvu vlada krivi sustav vrijednosti te da su centar, ne samo društva, već i medijske pozornosti upravo ljudi koji to ne bi trebali biti, dok su inspirativni, uspješni i uistinu zadovoljni ljudi smješteni u drugi plan.
Cilj projekta je promijeniti omjer pasivnih i aktivnih studenata, inspirirati ih, ukazati im na prave uzore i prave vrijednosti, osvijestiti ih da su sposobni ostvariti svoje planove i snove te kako ne trebaju posezati za društveno neprihvatljivim metodama. Ukoliko promijenimo omjer aktivnih i pasivnih studenata vjerujemo da će širiti iste vrijednosti i dalje te da će jednog dana kao uspješni ljude u svojoj firmi vrednovati iste vrijednosti i zapošljavati ljude sa sličnim vrijednostima.
Naš program sastoji se od zabavnog i edukativnog dijela. Edukativni dio sastoji se od interaktivnih predavanja na kojima će mladi i uspješni predavači svojim primjerom nastojati inspirirati studente, vratiti im vjeru u vlastite sposobnosti i realizaciju sebe kao uspješnih osoba.
Zabavnim dijelom nastojimo doprijeti do što većeg broja studenata i upoznati ih sa inicijativom. U planu imamo i razne evente kojima želimo dati priliku mladima da se iskažu na raznim područjima.
Projekt u brojkama:
• Više od 70 studenata direktno je bilo uključeno u organizaciju
• U projektu su sudjelovala 4 fakulteta i 4 srednje škole
• Ukupno je održano 8 predavanja s 14 predavača
• Održan koncert na Trgu bana Josipa Jelačića na Međunarodni dan borbe protiv korupcije (nastupali Teška Industrija, Van Doberman, Replica, Spremište)
• Uspješna promocija projekta vezicama u tramvaju u suradnji sa Zagrebačkim holdingom
• Sveukupan ‘reach’ u tjednu promocije iznosio je preko 156 000 ljudi
• Projekt je popratilo preko 15 portala te 4 radijske postaje
• Tiskane su medijske objave u Jutarnjem listu te Bussiness.hr-u
• Putem Facebook stranica projekt je pratilo više od 2000 fanova, koji su informacije primali i putem Newslettera