Koji su najmanje traženi studiji? Ovo su prvi podaci o prijavama maturanata za 2025. godinu
17.2.2025.
Opis posla Pozivni centar i upravljanje VOC-om • Nadzor rada kontakt centra o pratiti i kontrolirati performanse kontakt centra o izvješće o radu kontaktnog centra • Potpora korisnicima o pritužbe i upiti korisnika o mjerenje zadovoljstva korisnika i daljnje radnje Zadaci marketinga i prodaje • Program zadržavanja kupaca • ECO servisna podrška Digitalna usluga • Podrška za upravljanje sadržajem • Upravljanje zajednicom o Podupirati neposrednog nadređenog na čiji zahtjev obavlja sve ostale poslove Znanje • odlično poznavanje engleskog jezika • Napredni korisnik MS Officea (Word, Excel, PowerPoint) • Vrlo dobro poznavanje i razumijevanje sustava i procesa Vještine povezane s poslom • Izvrsne vještine organizacije, koordinacije i upravljanja vremenom • Analitičko i strateško razmišljanje, stav rješavanja problema • Jak kreativni senzibilitet i motivacija za nove izazove • Visoko orijentiran na kupca s jakim komunikacijskim vještinama • Dobar timski igrač i vještine izgradnje odnosa • Strastvenost i visoka razina odgovornosti • Otporan na pritisak Izvor: https://shorturl.at/JyXvY← Povratak na poslove