Kako se riješiti loših navika kod prelaska iz srednje škole na fakultet?
2.6.2024.
Kad želiš bolje, biraš Telemach! Bolje tehnologije, bolji tim, bolje prilike za razvoj! Pridruži se našem stručnom timu zaposlenika i postani dio priče o uspjehu. Ne ulažemo samo u najnapredniju tehnologiju, već i u naše ljude. Naši zaposlenici su naša najveća snaga, i mi vjerujemo da je njihovo zadovoljstvo ključ našeg uspjeha. Dođi i zajedno s nama ostvari najbolju vrijednost za novac i vrhunsko korisničko iskustvo! Ključne odgovornosti: Priprema potrebne prodajne dokumentacije Komunikacija i koordinacija narudžbi uređaja sa skladištem i dostavnom službom Podrška za ostvarivanje prodajnih ciljeva i zadataka Ažuriranje i briga o stanju zaliha unutar B2B prodajnog kanala Koordinacija s ostalim odjelima vezanim uz prodajne procese Provjera ispravnosti potpisanih zahtjeva i dokumentacije Utvrđivanje i rješavanje korisničkih upita Što tražimo? Izražene komunikacijske vještine Organiziranost i proaktivnost Sklonost rada u timu Poznavanje Excela Što nudimo? Mogućnost rasta i razvoja unutar brzorastuće kompanije Dinamično okruženje i ugodnu radnu atmosferu Besplatnu kavu i čaj Lokacija Josipa Marohnića 1, Zagreb Radno vrijeme Puno radno vrijeme. Očekivano trajanje posla 1 godina. Način za prijavu Ako se prepoznaješ u navedenom opisu, pošalji svoj životopis putem linka za prijavu.← Povratak na poslove