U najavi veliki prosvjed za sigurnost djece: vrijeme je za konkretne promjene u školama
22.12.2024.
Kad želiš bolje, biraš Telemach! Bolje tehnologije, bolji tim, bolje prilike za razvoj! Pridruži se našem stručnom timu zaposlenika i postani dio priče o uspjehu. Ne ulažemo samo u najnapredniju tehnologiju, već i u naše ljude. Naši zaposlenici su naša najveća snaga, i mi vjerujemo da je njihovo zadovoljstvo ključ našeg uspjeha. Dođi i zajedno s nama ostvari najbolju vrijednost za novac i vrhunsko korisničko iskustvo! Ključne odgovornosti: Priprema potrebne prodajne dokumentacije Komunikacija i koordinacija narudžbi uređaja sa skladištem i dostavnom službom Podrška za ostvarivanje prodajnih ciljeva i zadataka Ažuriranje i briga o stanju zaliha unutar B2B prodajnog kanala Koordinacija s ostalim odjelima vezanim uz prodajne procese Provjera ispravnosti potpisanih zahtjeva i dokumentacije Utvrđivanje i rješavanje korisničkih upita Što tražimo? Izražene komunikacijske vještine Organiziranost i proaktivnost Sklonost rada u timu Poznavanje Excela Što nudimo? Mogućnost rasta i razvoja unutar brzorastuće kompanije Dinamično okruženje i ugodnu radnu atmosferu Besplatnu kavu i čaj Lokacija Josipa Marohnića 1, Zagreb Radno vrijeme Puno radno vrijeme. Očekivano trajanje posla 1 godina. Način za prijavu Ako se prepoznaješ u navedenom opisu, pošalji svoj životopis putem linka za prijavu.← Povratak na poslove