LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
VendueTech j.d.o.o.

Pomoć na poziciji izvršnog asistenta/ice direktoru

OVAJ OGLAS JE ISTEKAO!

Zagreb
Administracija i uredski poslovi
jobs@venduetech.com
Opis posla
Upravljanje e-poštom i kalendarom CEO-a, organizacija putovanja; Objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama, istraživanje sadržaja; Komunikacija s medijima i VC investitorima; Organizacija dokumenata na OneDrive, SharePoint, Google Drive; Pomoć u izradi biltena za investiture.

Zašto tražimo tebe?
Tražimo odgovornu, visoko organiziranu osobu koja će pružiti podršku CEO-u u svakodnevnim aktivnostima. Osobu koja je organizirana, proaktivna, i želi raditi u dinamičnom startup okruženju. Ključne odgovornosti uključuju upravljanje e-mailom i kalendarom, koordinaciju s investitorima, podršku u izradi grantova i ugovora, organizaciju putovanja te objavu sadržaja na društvenim mrežama. Osoba će biti zadužena i za komunikaciju s medijima, kao i kontaktiranje organizatora tehnoloških, AI i startup konferencija za mogućnosti sudjelovanja. Kandidat će također surađivati s istraživačima i partnerima te pratiti napredak projekata i budžetiranje.

Obavezna znanja
Digitalni alati (Microsoft 365, Teams, MS Planner, SharePoint, WhatsApp, OneDrive, Google Drive); visoki standardi za kvalitetu rada i povjerljivost.

Poželjne vještine
Iskustvo u radu u timu i projektima, idealno u startup okruženju; pisane i komunikacijske vještine.

Ostale napomene i uvjeti
Obavezno prisustvo u uredu u ZICER-u. Probni rok od 5 radnih dana.

Lokacija
ZICER, Zagrebački Velesajam, Pav. 12, Avenija Dubrovnik 15, 10000, Zagreb

Očekivano trajanje posla
2 tjedna s mogućnošću produljenja.
← Povratak na poslove