Zagrebačko sveučilište predstavilo tri nova strateška dokumenta važna za budući razvoj
12.11.2024.
Opis posla Upravljanje e-poštom i kalendarom CEO-a, organizacija putovanja; Objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama, istraživanje sadržaja; Komunikacija s medijima i VC investitorima; Organizacija dokumenata na OneDrive, SharePoint, Google Drive; Pomoć u izradi biltena za investiture. Zašto tražimo tebe? Tražimo odgovornu, visoko organiziranu osobu koja će pružiti podršku CEO-u u svakodnevnim aktivnostima. Osobu koja je organizirana, proaktivna, i želi raditi u dinamičnom startup okruženju. Ključne odgovornosti uključuju upravljanje e-mailom i kalendarom, koordinaciju s investitorima, podršku u izradi grantova i ugovora, organizaciju putovanja te objavu sadržaja na društvenim mrežama. Osoba će biti zadužena i za komunikaciju s medijima, kao i kontaktiranje organizatora tehnoloških, AI i startup konferencija za mogućnosti sudjelovanja. Kandidat će također surađivati s istraživačima i partnerima te pratiti napredak projekata i budžetiranje. Obavezna znanja Digitalni alati (Microsoft 365, Teams, MS Planner, SharePoint, WhatsApp, OneDrive, Google Drive); visoki standardi za kvalitetu rada i povjerljivost. Poželjne vještine Iskustvo u radu u timu i projektima, idealno u startup okruženju; pisane i komunikacijske vještine. Ostale napomene i uvjeti Obavezno prisustvo u uredu u ZICER-u. Probni rok od 5 radnih dana. Lokacija ZICER, Zagrebački Velesajam, Pav. 12, Avenija Dubrovnik 15, 10000, Zagreb Očekivano trajanje posla 2 tjedna s mogućnošću produljenja.← Povratak na poslove