Algebra i CDI potpisali sporazum: Digitalizacija građevinskog sektora dovest će do manjih troškova
11.11.2024.
Opis posla U potrazi smo za studentom u IT Service Desku. Na ovoj poziciji pružit će ti se mogućnost uvida u Enterprise okolinu i širenje znanja o svim aktualnim tehnologijama koje se koriste u Enterprise okruženju, upoznavanje rada u velikom, internacionalnom sustavu, prilika razvoja buduće karijere unutar RBA IT-a u skladu s afinitetima, pritom mislimo na Service desk kao start poziciju za razvoj karijere u IT-u. Opis radnih zadataka: - software i hardware podrška za djelatnike banke, - rješavanje korisničkih zahtjeva, - održavanje, analiziranje i otklanjanje neispravnosti u radu korisničke IT opreme, - isporuka, instaliranje i puštanje u rad korisničke IT opreme, - koordiniranje izvršavanja zadataka s ostalim organizacijskim dijelovima IT-a i vanjskim partnerima. Potrebna znanja i vještine: - osnovna znanja o hardwareu i Windows operativnom sistemu, - poznavanje rada na Microsoft tehnologijama, - odgovoran pristup radnim zadacima. Što mi nudimo: - mogućnost uvida u Enterprise okolinu, - širenja znanja u Microsoft okruženju, - upoznavanje rada u velikom, internacionalnom sustavu, - priliku razvoja buduće karijere unutar RBA IT-a u skladu s afinitetima, - rad u opuštenoj i ugodnoj radnoj atmosferi. Napomene Idealan kandidat ima potrebna predznanja te mogućnost rada u punom radnom vremenu na duži vremenski period. Lokacija Magazinska 69, Zagreb Radno vrijeme 8-16h / 9-17h Način za prijavu Putem linka.← Povratak na poslove