LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Raiffeisenbank Austria d.d.

IT operativna podrška

Zagreb
IT poslovi
Opis posla
U potrazi smo za studentom u IT Service Desku. Na ovoj poziciji pružit će ti se mogućnost uvida u Enterprise okolinu i širenje znanja o svim aktualnim tehnologijama koje se koriste u Enterprise okruženju, upoznavanje rada u velikom, internacionalnom sustavu, prilika razvoja buduće karijere unutar RBA IT-a u skladu s afinitetima, pritom mislimo na Service desk kao start poziciju za razvoj karijere u IT-u.

Opis radnih zadataka:
- software i hardware podrška za djelatnike banke,
- rješavanje korisničkih zahtjeva,
- održavanje, analiziranje i otklanjanje neispravnosti u radu korisničke IT opreme,
- isporuka, instaliranje i puštanje u rad korisničke IT opreme,
- koordiniranje izvršavanja zadataka s ostalim organizacijskim dijelovima IT-a i vanjskim partnerima.

Potrebna znanja i vještine:
- osnovna znanja o hardwareu i Windows operativnom sistemu,
- poznavanje rada na Microsoft tehnologijama,
- odgovoran pristup radnim zadacima.

Što mi nudimo:
- mogućnost uvida u Enterprise okolinu,
- širenja znanja u Microsoft okruženju,
- upoznavanje rada u velikom, internacionalnom sustavu,
- priliku razvoja buduće karijere unutar RBA IT-a u skladu s afinitetima,
- rad u opuštenoj i ugodnoj radnoj atmosferi.

Napomene
Idealan kandidat ima potrebna predznanja te mogućnost rada u punom radnom vremenu na duži vremenski period.

Lokacija
Magazinska 69, Zagreb

Radno vrijeme
8-16h / 9-17h

Način za prijavu
Putem linka.
← Povratak na poslove