Dan otvorenih vrata Sveučilišta Algebra Bernays okupio više od 300 posjetitelja i stručnjake iz svih industrija
14.4.2025.
OPIS POSLA Asistencija u procesu selekcije i onboardinga zaposlenika. Pomoć u organizaciji treninga i razvojnih programa za zaposlenike. Sudjelovanje u administrativnim zadacima, uključujući vođenje baza podataka o djelatnicima, pripremu dokumenata i upravljanje komunikacijom s zaposlenicima. Vođenje evidencije radnog vremena i obrada mailova o odsutnostima, bolovanjima, unos godišnjih odmora te evidencija putnih naloga. Potpora u implementaciji politika i procedura vezanih uz upravljanje ljudskim resursima. Aktivno sudjelovanje u projektima usmjerenim na poboljšanje radnog okruženja i zadovoljstva zaposlenika. Pomoć u organizaciji raznih employer branding aktivnosti. ZAŠTO TRAŽIMO TEBE? Pridružite se našem dinamičnom timu ljudskih resursa kao student koji će podržavati administrativne procese i pružati podršku različitim zadacima. Ako ste organizirani, motivirani i želite stjecati iskustvo u području ljudskih resursa, ovo je prilika za vas! Prilika za stjecanje praktičnog iskustva u području ljudskih resursa. Fleksibilno radno vrijeme prilagođeno studentskim obavezama. Mentorstvo i podrška Mogućnost daljnjeg razvoja i napredovanja u tvrtki. OSTALE NAPOMENE I UVJETI Hibridni model rada. Zbog vrste posla, potrebno je povremeno dolaziti na lokaciju u Svetoj Nedelji, ali je moguć rad od doma LOKACIJA Links centrala (Ljubljanska ulica 2A, Sveta Nedelja) / rad od kuće NAČIN ZA PRIJAVU Slanje životopisa na mail adresu: posao@links.hr s predmetom maila: Asistent/ica u ljudskim resursima – Prijava POTREBNA ZNANJA Student na preddiplomskom ili diplomskom studiju, po mogućnosti s interesom za područje ljudskih resursa ili administraciju. Sposobnost organizacije i pažnje prema detaljima. Dobro poznavanje MS Office paketa, posebno Excela. POŽELJNE VJEŠTINE Poželjne vještine: Komunikacijske vještine i sposobnost rada u timu.← Povratak na poslove