Kako se riješiti loših navika kod prelaska iz srednje škole na fakultet?
2.6.2024.
Opis posla AGENT U KONTAKTNOM CENTRU • Pozivanje klijenata/korisnika u svrhu prodaje proizvoda Hrvatskog Telekoma • Komunikacija isključivo preko telefona s klijentima/korisnicima u skladu s najvišim profesionalnim standardom sukladno uputama i zahtjevima te vještini i znanju kojim raspolaže • Vođenje potrebne dokumentacije i obrada podataka • Konstantno učenje o proizvodima i uslugama • Sudjelovanje u obrazovnim mogućnostima i treninzima Što nudimo • Zagarantirana redovna fiksna primanja (minimalna satnica 8 eur-a)plus bonusi ovisno o ostvarenim rezultatima • Rad u smjenama (tjedan jutro, tjedan popodne), rad 4 ili 6 h dnevno sukladno dogovoru, vikendi slobodni • rad u dinamičnoj, ugodnoj i neformalnoj radnoj atmosferi • profesionalna edukacija u segmentu prodaje, komunikacije i telekomunikacije • konstantno usavršavanje od strane poslodavca • mogućnost stalnog zaposlenja • mogućnost napredovanja Izvor: https://shorturl.at/r7xQV← Povratak na poslove