Studenti, evo kada i gdje možete vježbati ovih blagdana: provjerite radno vrijeme teretana u zagrebačkim domovima
10.12.2025.
OPIS POSLA: - obrada podataka u sistemu - urudžbiranje računa - priprema, slaganje i razvrstavanje dokumentacije - zaprimanje te obrada pošte i paketa - rad na recepciji - pomoćni poslovi u računovodstvu - pomoć s administrativnim poslovima odjela. ZAŠTO TRAŽIMO TEBE? Tražimo motiviranu i odgovornu osobu koja želi steći praktično iskustvo u financijama i administraciji. Idealni kandidat/kandidatkinja je spreman/na učiti, pažljiv/na je u radu s dokumentacijom i podacima, te se lako snalazi u korištenju MS Office-a i engleskog jezika. Ako voliš organizirati, pomagati timu i razvijati svoje vještine u profesionalnom okruženju, ovo je prava prilika za tebe! POČETAK RADA: 19.1.2026. LOKACIJA: Ulica kneza Branimira 22 RADNO VRIJEME: Puno radno vrijeme radnim danima od 8h do 16h, fleksibilno POTREBAN BROJ IZVOĐAČA. 1 POTREBNA ZNANJA: - prije svega spremnost na učenje i ozbiljan rad - vrlo dobro poznavanje i korištenje engleskog jezika - dobro poznavanje MS Office-a, s naglaskom na Excel. POŽELJNE VJEŠTINE: student/ica ekonomije← Povratak na poslove