LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PRETRAGA PO KLJUČNOJ RIJEČI:
oglašavanje (10)

Mladi splitski programeri održavaju besplatno predavanje o digitalnom oglašavanju

Dođite na besplatno predavanje i naučite kako iskoristiti digitalno oglašavanje za svoj poslovni razvitak.

Od studija kroatistike i povijesti do zarađivanja objavama na Facebooku – saznajte kako

Bili vi studenti marketinga ili ne, pozvani ste 13. studenoga na Filozofski fakultet u Osijeku. Tada će se održati predavanje o svijetu društvenih mreža unutar kojeg je Tihana Sedlar postala stručnjakinjom za komunikacije i oglašavanje.

U samo dvije godine stvoren najveći neovisni digitalni projekt u regiji; pokretači objašnjavaju kako

U samo dvije godine Midas je postao jedan od vodećih digitalnih projekata u regiji, ali i jedna od najvećih i najsuvremenijih oglašivačkih mreža u Hrvatskoj. Ovog je mjeseca oborio sve rekorde s prosjekom od 1 000 000 klikova dnevno na sadržaj i oglase.

Nagrađivani multimedijski umjetnik koji „crta pogledom“ na „Danima komunikacija"

Na „Danima komunikacija" predavat će Graham Fink, jedan od najnagrađivanijih kreativaca modernog svijeta koji stavlja tehnologiju u službu kreativnosti.

„Internet marketing zahtijeva kreativnost, razmišljanje izvan okvira te puno prakse"

Dobra kampanja zlata vrijedi, a na portalu Studentski.hr možeš uz već uigrani marketinški tim steći vještine koje se uglavnom ne mogu naučiti na fakultetu. Važnost marketinga na našem portalu objašnjava šef marketing tima Nikola Jelovečki.

Uzbudljivi svjetski primjeri digitalnog oglašavanja na Danima komunikacija

Razgovarali smo s Martinom Jelić i Davorom Runje, dvoje stručnjaka iz digitalnog sektora koji će voditi zanimljivu radionicu za studente na Danima komunikacija.

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

Prošlu godinu obilježio oporavak medijske industrije

Na Medijskim susretima u Matici hrvatskoj govorilo se o trendovima koji su obilježili svijet medija prošle godine.

Studentica za prijavu na posao napravila svoj lik od Lego kockica

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.