LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

Festival Dani komunikacija ove će godine u Rovinju okupiti vrhunske stručnjake koji su svoj trag u industriji tržišnog komuniciranja ostavili razbijanjem konvencija, povezivanjem poznatih disciplina na drugačiji način i zagovaranjem novog pristupa komunikaciji općenito. Tako će posjetitelji festivala upoznati trendove koji se trenutno primjenjuju na tržištima SAD-a, Japana i Švedske kroz predavanja stručnjaka svjetskog kalibra.

Iz New Yorka na pete po redu Dane komunikacija stiže Natasha Jen, dizajnerica koja je poznata po oštroumnom i pristupačnom povezivanju digitalnih medija i arhitekture. Najmlađa je partnerica u jednom od najprestižnijih studija za dizajn, studiju Pentagram u New Yorku.

Yasuharu Sasaki iz Japana, izvršni kreativni direktor Dentsua s podlogom u računalnim znanostima, predstavit će svoj inovativni pogled na tehnologiju, digitalna rješenja i discipline poput korisničkog iskustva (UX). Ovaj vizionar promiče ideju da se oglašivačke agencije trebaju maknuti od klasičnih komunikacijskih rješenja prema kreativnim rješenjima koja imaju moć usmjeriti cijelo poslovanje kompanije.

Shegrt: na fakultetu ga nije privlačio marketing, no danas vodi uspješnu B2B agenciju


Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi Make Enemies & Gain Fans, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Predavanjem i glazbenim nastupom suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

Festival Dani komunikacija održat će se od 30. ožujka do 2. travnja u Hotelu Lone u Rovinju, a rane prijave za posebnu ponudu kotizacija i smještaja otvorene su do 1. ožujka. Za više informacija o programu festivala, kotizacijama i dostupnim paketima te smještaju, posjetite službene stranice festivala.

Dijeli se bavarska stipendija i to za nekoliko europskih država, uključujući i hrvatske studente