Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije
Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.
Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.
Festival Dani komunikacija ove će godine u Rovinju okupiti vrhunske stručnjake koji su svoj trag u industriji tržišnog komuniciranja ostavili razbijanjem konvencija, povezivanjem poznatih disciplina na drugačiji način i zagovaranjem novog pristupa komunikaciji općenito. Tako će posjetitelji festivala upoznati trendove koji se trenutno primjenjuju na tržištima SAD-a, Japana i Švedske kroz predavanja stručnjaka svjetskog kalibra.
Iz New Yorka na pete po redu Dane komunikacija stiže Natasha Jen, dizajnerica koja je poznata po oštroumnom i pristupačnom povezivanju digitalnih medija i arhitekture. Najmlađa je partnerica u jednom od najprestižnijih studija za dizajn, studiju Pentagram u New Yorku.
Yasuharu Sasaki iz Japana, izvršni kreativni direktor Dentsua s podlogom u računalnim znanostima, predstavit će svoj inovativni pogled na tehnologiju, digitalna rješenja i discipline poput korisničkog iskustva (UX). Ovaj vizionar promiče ideju da se oglašivačke agencije trebaju maknuti od klasičnih komunikacijskih rješenja prema kreativnim rješenjima koja imaju moć usmjeriti cijelo poslovanje kompanije.
Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi Make Enemies & Gain Fans, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Predavanjem i glazbenim nastupom suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.
Festival Dani komunikacija održat će se od 30. ožujka do 2. travnja u Hotelu Lone u Rovinju, a rane prijave za posebnu ponudu kotizacija i smještaja otvorene su do 1. ožujka. Za više informacija o programu festivala, kotizacijama i dostupnim paketima te smještaju, posjetite službene stranice festivala.