LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Ni rekleme nisu što su nekad bile

Reklama koja je oduševila prolaznike

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetski brend Apotek iz Stockholma, pronašao je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Farmacetska kompanija Apotek iz Stockholma, pronašla je novi način oglašavanja koji pomiče granice medija.

Naime, prema pisanju Poslovnog dnevnika, ova je farmaceutska firma na inovativan način odlučila reklamirati svoju novu liniju proizvoda za njegu kose u podzemnoj željeznici u Stockholmu.

Ova je kompanija zaplijenila mnogo pažnje zbog postavljanja billboardova sa zvučnim senzorima, koji omogućuju da se na monitoru prikazuje video žene bujne kose. Naime, reklama se na prvi pogled čini kao obična reklama, međutim, prilikom prolaska vlaka podzemnom željeznicom, kosa djevojke sa slike se zavijori kao kad puše vjetar, što apelira na situaciju koja se događa i u stvarnom svijetu.

Sjećate li ove reklame povodom prošlogodišnjeg Dana žena?


Ovu zanimljivu i inovativnu reklamu možete pogledati na videu:

Ovo je reklama koja je podigla medijsku prašinu i pokorila žensku populaciju


IZVOR: POSLOVNI DNEVNIK
FOTO: POSLOVNI DNEVNIK