LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
STUDENTSKI ŽIVOT

Ne spavate dovoljno? Evo kako poboljšati kvalitetu sna

Kvalitetan san je ključan faktor za dobro zdravlje i uspjeh u svakodnevnom životu. Međutim, mnogi studenti se često bore s problemima spavanja zbog stresa, loših navika i zahtjevnog rasporeda.

Kvalitetan san je ključan faktor za dobro zdravlje i uspjeh u svakodnevnom životu. Međutim, mnogi studenti se često bore s problemima spavanja zbog stresa, loših navika i zahtjevnog rasporeda.

Postoje jednostavni koraci koje možete poduzeti kako bi poboljšali kvalitetu svog sna i osigurali da se osjećaju odmornijima i fokusiranijima tijekom dana, a samim time bili spremni za uspješno suočavanje s akademskim i životnim izazovima.
 


VEZANO: Put prema uspjehu: kako biti samopouzdan?


 

Raspored spavanja

 

Prvo i najvažnije, važno je uspostaviti redoviti raspored spavanja. To znači ići na spavanje i buditi se u isto vrijeme svakog dana, čak i vikendom. Ova dosljednost pomaže u uspostavljanju takozvanog unutarnjeg sata u tijelu koji potiče lakše i kvalitetnije spavanje.

 

Uoči državne mature, donosimo vrijedne savjete za maturante


Okruženje za spavanje

 

Također, važno je stvoriti ugodno okruženje za spavanje. To uključuje tamnu, tihu i hladnu sobu. Eliminiranje svjetlosti i buke može poboljšati dubinu i trajanje sna, a korisno je i izbjegavati elektroničke uređaje poput mobitela ili računala barem sat vremena prije spavanja, jer plavo svjetlo koje emitiraju može ometati proizvodnju hormona melatonina, koji je ključan za san.

 

Dobre navike

 

Isto tako, treba voditi računa o prehrambenim navikama. Konzumiranje teške hrane ili kofeina neposredno prije spavanja može otežati san. Umjesto toga, pokušajte jesti lagane obroke i izbjegavati kavu nekoliko sati prije odlaska na spavanje.

Sedam metoda za lakše učenje stranog jezika


Osim prehrane, redovita tjelovježba također može pomoći u poboljšanju kvalitete sna. Vježbanje tijekom dana smanjuje stres i tjeskobu, a također pozitivno utječe na fizičko i psihičko zdravlje.
 

Njega lica u 10 minuta za studentice koje su uvijek u žurbi


 
IZVOR: YOUTUBE THERAPY IN A NUTSHELL
FOTO: CANVA, ILUSTRACIJA