LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
It Broke the Internet

Koje je boje ova haljina: zlatno-bijela ili plavo-crna?

Žustre rasprave na društvenim mrežama dovele su do toga da jedna naizgled obična haljina postane viralni hit. Zašto? Svatko je vidi drugačije.

Žustre rasprave na društvenim mrežama dovele su do toga da jedna naizgled obična haljina postane viralni hit. Zašto? Svatko je vidi drugačije.

Nakon svih mogućih političkih, socioloških i kojekakvih podjela, ova najnovija pokorila je internet.

Žustre rasprave na društvenim mrežama – kao posljedica posta na Tumblru – dovele su do toga da jedna naizgled obična haljina postane viralni hit, i to zato što je došlo do diobe mišljenja o njezinoj boji.

Tako je neki vide zlatno-bijelom, a neki plavo-crnom.

Ono što je potvrdio proizvođač jest da je haljina plavo-crna. No nema onih koji su u pravu ili u krivu. Na boju koju vidimo utječu mnogi drugi faktori...

Nije sve u spomenutim podjelama ili optičkim varkama, iluzijama i sljepoći za boje… Osvrnimo se na znanstveni dokaz koji objašnjava zašto se nitko ne može složiti oko boje. Dakle, u ljudskom oku imamo čunjiće i štapiće. Čunjići služe za gledanje u uvjetima normalne rasvjete, a štapići za gledanje u lošim svjetlosnim uvjetima.

Zagrebački studentski zbor želi kvalitetniju hranu u menzama, pokrenuo anketu među studentima


Ako vidite plavo-crnu haljinu, funkcionalniji su vam štapići oka. Ako je haljina bijelo-zlatna, oči su vam manje osjetljive na svjetlost, to jest u tamnijim i osjenčanim okruženjima oči vam rade nešto slabije.

Poigramo li se bojama, odnosno balansom bijele, vjerojatno ćemo se svi složiti – haljina zaista jest plavo-crna.

Haljina 2

FOTO: wired.com
 

Hoće li se poboljšati kvaliteta studentske hrane na zagrebačkom Sveučilištu? Kreću izmjene pravilnika o studentskoj prehrani


Na društvenim mrežama oglasili su se i poznati, koji su svi začuđeni haljinom. Kim Kardashian West vidi crno-plavu haljinu, a s njom se ne slažu njezin suprug Kanye i Taylor Swift. Ellen Degeneres zaključuje da se svijet podijelio u dvije boje – u one zlatno-bijele i one plavo-crne.

Pri dnu članka možete riješiti anketu i saznati kakvu haljinu vide naši čitatelji!

Ono u čemu se svi možemo složiti jest to da će proizvođač haljine biti sretan zbog besplatne promidžbe. Za kraj, donosimo vam kratak video u kojem ASAPScience sve izrečeno objašnjava još detaljnije: 

Zanimljivi rezultati istraživanja: jesu li objave na društvenim mrežama znak sretnije veze?


IZVOR: WIRED.COM
FOTO: SKYNEWS.COM