LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Od društvenih mreža do karijere

Kako efektivno koristiti LinkedIn – mrežu koja je donijela posao više od 4 milijuna ljudi?

Donosimo nekoliko savjeta za unaprjeđenje kvalitete LinkedIn profila koji bi vam mogao pomoći u potrazi za poslom.

Donosimo nekoliko savjeta za unaprjeđenje kvalitete LinkedIn profila koji bi vam mogao pomoći u potrazi za poslom.

Da biste se uopće odlučili na dovođenje svojeg LinkedIn profila u red, trebate prvo promisliti kakve biste koristi od toga mogli imati. Korisno je znati da je prema podacima od prošle godine ova platforma imala oko 690 milijuna aktivnih korisnika te da su poslodavci do ožujka 2020. godine više od pet milijuna sati gledali sadržaj na ovoj popularnoj mreži za headhunting. I, ono najbitnije, prema statistici same tvrtke, čak više od 4 milijuna ljudi zaposleno je zahvaljujući profilu na njoj 2019. godine.

Kvaliteta profila

Svakome će prilikom posjete vašeg profila prvo upasti u oko vaše profilne i naslovne fotografije i biografija. Savjet je da fotografija izgleda profesionalno, da je visoke kvalitete, da je odjeća primjerena, a pozadina jednostavna te je poželjno da se smiješite. Preporuka je da dimenzija profilne fotografije bude 400x400 piksela, a naslovne 1584x396 piksela.

Istaknite bitne informacije za kontakt, ukratko opišite čime se bavite i stavite bitne poveznice. Također, važno je znati da možete urediti poveznicu koja vodi na vaš profil, a koja prije uređivanja izgleda poprilično nespretno. Jedinstvenu URL adresu možete promijeniti gumbom Edit public profile & URL na računalu na profilu, desno od profilne fotografije.

Jedna je od prvih stvari koje će posjetitelj vašeg profila uočiti i sažetak. U njemu trebate napisati isključivo bitne informacije. Nemojte pisati svoje stavove ili nabrajati sve tvrtke u kojima ste radili, nego ukratko sažmite dosadašnje iskustvo, ciljeve i ambicije. Poželjno je i korištenje relevantnih ključnih riječi.

Radno iskustvo

Prilikom navođenja radnog iskustva imat ćete priliku pisati koliko vas je volja, naravno, izbjegavajući bespotreban sadržaj. Nema smisla pisati 5000 znakova o radnom iskustvu blagajnice ako to nije pozicija ili posao kojim se želite baviti u budućnosti. Važno je znati lijepo upakirati poslove koji na prvu možda ne zvuče tako zanimljivo, ali bez laganja. Ako ste, recimo, pisali kolumne, možete navesti koliko je vaša kolumna imala pregleda u odnosu na ostale članke, prilike koje vam je to iskustvo otvorilo i slično. 

Nemojte se brinuti ako nemate radnog iskustva jer se još školujete ili jednostavno niste imali priliku raditi na onom radnom mjestu kojemu težite jer tada možete navesti informacije o tome gdje ste volontirali, u kojim ste izvannastavnim aktivnostima sudjelovali itd. Ostanite uključeni u to područje, istražujte i povežite se s ljudima koji se time bave te spomenite projekte u koje ste bili uključeni.

Ostali sadržaj

Prednost je LinkedIna što vam pruža mogućnost dodavanja poveznica koje vode na projekte u koje ste bili uključeni, ali i dodavanja fotografija i ostalog sadržaja kojim dokazujete odrađeni posao. Možete na profil dodati preporuke relevantnih poslodavaca i slično.

Nemojte zaboraviti ni vještine, no nemojte dodavati one koje ne posjedujete jer će poslodavac jednom lako provjeriti što možete ili ne možete učiniti. Pozitivna je strana što vaši kolege imaju mogućnost gumbom endorsement potvrditi da ste u nečemu zaista dobri.

Aktivno korištenje i komunikacija

Nemojte svaka dva mjeseca posjećivati LinkedIn, redovito pratite što rade ljudi s kojima ste povezani i objavite bitne stvari, informacije o onome na čemu radite, ishod nekog velikog projekta i ostalo iz čega bi se mogle iščitati vaše vještine i motivacija za rad. Pratite profile koji odgovaraju vašim interesima!

Kontinuirano učenje i razvijanje vještina 

Stjecanje novih vještina znači i bogatiji profil te veće šanse za zaposlenje. Možda budući poslodavac promatra vaš profil, a da niste toga ni svjesni, stoga iskoristite prilike koje vam se pružaju. 
FOTO: PIXABAY