Inovativni hrvatski koncept "ShakeOut" krenuo u osvajanje kina
– Izuzetno smo sretni što smo se uvrštenjem proteinskog "shakea" u naš asortiman pića približili sve brže rastućem segmentu posjetitelja; onih koji brinu o svom zdravlju. – ističe voditeljica marketinga CineStara
– Izuzetno smo sretni što smo se uvrštenjem proteinskog "shakea" u naš asortiman pića približili sve brže rastućem segmentu posjetitelja; onih koji brinu o svom zdravlju. – ističe voditeljica marketinga CineStara
U skladu s modernim načinom života i željom sve većeg broja ljudi da se zdravo hrane, prvi put u povijesti kino industrije, u ponudu posjetiteljima uvršten je zdravi proteinski napitak – ShakeOut. Autor cijelog inovativnog koncepta, kao i aparat za instant proizvodnju ShakeOuta je Polleo sport koji je ideju razvijao gotovo godinu dana.
U ekskluzivnom prostoru Gold Classa CineStara Arena Zagreb ShakeOut je sinoć predstavljen biranoj publici među kojim su se našli pjevačica Lana Jurčević i trener Mario Valentić, glumci Mislav Čavajda i Zoran Pribičević, koreograf Igor Barbarić, voditelji Nives Čanović i Daniel Bilić te mnoga druga poznata lica. Svi oni vode posebnu brigu o svome izgledu pa ne čudi što su bili oduševljeni novim napitkom zahvaljujući kojem se od sada ni u kinu neće morati odreći svojih zdravih prehrambenih navika.
– Iskreno, u zadnje vrijeme baš jako pazim što jedem, a u isto vrijeme volim odlaske u kino gdje do sada nije bilo ništa u ponudi za one koji su u sličnoj fazi kao ja i koji vode računa o tome kako izgledaju i kako se osjećaju. Ne samo što s ovim shakeom ne možete pogriješiti, jer nećete unijeti ništa nezdravo u organizam, nego je toliko fin da će ljudima sigurno biti gušt piti ga za vrijeme gledanja filmova. – izjavila je ambasadorica ShakeOuta, pjevačica Lana Jurčević.
Zadovoljstvo suradnjom Polleo sporta i vodećeg kino lanca u regiji nije krila ni Ines Ronko, voditeljica marketinga CineStara:
– Izuzetno smo sretni što smo se uvrštenjem proteinskog shakea u naš asortiman pića približili sve brže rastućem segmentu posjetitelja; onih koji brinu o svom zdravlju. Suradnja s Polleo Sportom nametnula se kao prirodna, budući da su u tom segmentu već odavno prepoznati kao tržišni lider. –
Posebnu pažnju u Gold classu privlačio je Mario Valentić, trener fitnesa i bivši mister Hrvatske, u prigodnoj Superman majici koji se obratio okupljenima istaknuvši važnost proteina, kojima obiluje ShakeOut, u svakodnevnoj prehrani, a posebno kod sportaša i aktivnih rekreativaca. Njegov izbor junaka nije bio slučajan budući da su nakon degustacije i kratkog performansa na prečama Street Brothersa svi uzvanici uživali u projekciji filma Batman vs. Superman koji je svojim dolaskom na velika platna ujedno označio i službeno puštanje u prodaju ShakeOuta ekskluzivno u CineStaru.
Foto: Petra Mrški