Facebookov Messenger više nije vezan uz Facebook
U najnovijoj nadogradnji Messengera korisnici će dobiti opciju „Not on Facebook?“ kada otvore aplikaciju, a za pristup su – umjesto uobičajenih podataka – dovoljni ime, fotografija i broj telefona.
U najnovijoj nadogradnji Messengera korisnici će dobiti opciju „Not on Facebook?“ kada otvore aplikaciju, a za pristup su – umjesto uobičajenih podataka – dovoljni ime, fotografija i broj telefona.
Osim što je najavio novi algoritam koji će prepoznati osobu na fotografiji i kad joj se lice ne vidi, Facebook je otkrio i da se u njegov komunikacijski servis Messenger u nekim zemljama može prijaviti bez korisničkog računa na toj društvenoj mreži.
Sve što je potrebno jest telefonski broj.
Samo korisnici odabranih zemalja (Kanada, SAD, Peru i Venezuela) imaju tu mogućnost, a s vremenom bi se trebala proširiti i na ostatak svijeta.
U najnovijoj nadogradnji Messengera korisnici će tako dobiti opciju „Not on Facebook?“ kada otvore aplikaciju, a za pristup su – umjesto uobičajenih podataka – dovoljni ime, fotografija i broj telefona.
Naravno, ako nemate otvoren račun na Facebooku, jedini način pronalaska svojih prijatelja jest putem brojeva koje imate u imeniku. Također, porukama se ne može pristupiti na internetu, nego isključivo na aplikaciji na mobitelu.
Novim načinom prijave, kao i svojom osnovnom svrhom, Messenger se sve više postavlja kao izravni konkurent ili zamjena WhatsAppu, aplikaciji koja je također u vlasništvu Facebooka. Mobilni servis Messenger ima više od 600 milijuna korisnika, a nedavno je dobio hrpu noviteta, uključujući i mogućnost videopoziva.