LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Rezerviraj.me

U par klikova do rezervacije termina – sve to na platformi mladog poduzetnika!

Poduzetnik Roberto Panić zaslužan je za pokretanje platforme Rezerviraj.me koja služi za online rezervacije termina u raznim salonima, sportskim centrima i drugim uslužnim djelatnostima.

Poduzetnik Roberto Panić zaslužan je za pokretanje platforme Rezerviraj.me koja služi za online rezervacije termina u raznim salonima, sportskim centrima i drugim uslužnim djelatnostima.

Kako u vrijeme vrhunca pandemije koronavirusa krenuti s poduzetničkim pothvatom koji je započeo još prošle godine najbolje zna Roberto Panić, mladi poduzetnik iz Ivankova pokraj Vinkovaca, koji je pokrenuo platformu za online rezervacije termina pod nazivom Rezerviraj.me.

Roberto je inače 24-godišnjak koji je prošle godine završio studij Informatologije u Osijeku te započeo s realizacijom svoje poslovne ideje. Naime, osluškivao je ljude oko sebe i nerijetko čuo kako mladi više vole stvari obaviti u par klikova umjesto zivkanja na telefon, pa je došao na ideju da osmisli platformu na kojoj će korisnici moći rezervirati termin u svojem omiljenom salonu. Ovdje na kraju nije riječ samo o rezervaciji termina u frizerskim i beauty salonima ili salonima za ljubimce jer je plan omogućiti rezervacije termina u sportskim centrima i drugim uslužnim djelatnostima.

Korištenje platforme vrlo je jednostavno i besplatno korisnicima koji rezerviraju termine. Potrebno je samo prijaviti se, potražiti  omiljenu uslugu, odabrati slobodni termin te djelatnika kod kojega želite ići. Za rezervirani termin dobit ćete podsjetnik na e-adresu, a ako ipak ne možete doći, termin ćete moći otkazati jednim klikom – direktno iz podsjetnika ili na stranici.

U potragu za partnerima krenuo je nakon popuštanja mjera, a nada se da će njegova platforma jednoga dana omogućiti gotovo svakome da u svega par klikova dođe do željenih usluga. Doznali smo koji je razlog pokretanja platforme: 
– Smatram da me je na poduzetnički pothvat prije svega potaknuo poduzetnički duh, a s kojim mislim da sam se rodio te da se nikada ne bih osjećao ispunjeno da sam ga zapostavio. Konkretno, pokretanje platforme za online rezervacije termina upravo je plod tog poduzetničkog duha. Naime, prepoznao sam mogućnost olakšavanja rezervacije termina i bacio se na posao!
Ipak, ideju nije držao samo za sebe ni prije same realizacije, a kako to obično biva, i on je naišao na pozitivne i negativne komentare:
– Ideju nisam pretjerano skrivao, u početku je nisam toliko eksponirao, ali nisam se ni libio pričati o njoj. Iako mnogi ljudi potaknuti pričama koje su vidjeli u filmovima ili negdje u novinama vjeruju da ideju treba što bolje skrivati kako ju netko drugi ne bi ukrao i obogatio se, osobno smatram da su to većinom izolirani slučajevi te da se ljudi, često zbog straha da će im netko ideju ukrasti, ni ne usude nešto pokrenuti. Kako bi se došlo do gotovog proizvoda, potrebno je puno više od same ideje, a ponekad osobe u svojoj glavi imaju toliko unikatnu viziju usluge da čak i kad bi netko drugi ukrao tu ideju, ne bi ju realizirao na toliko dobar način. Komentari ljudi su kao i u puno drugih prilika bili raznorazni; od oduševljenja idejom i potvrde da je upravo nešto takvo potrebno društvu do totalnih skeptika koji smatraju da takav proizvod ni u kakvim okolnostima ne može uspjeti te da ga nitko ne treba. Iako komentari drugih ljudi, pogotovo osoba s iskustvom, mogu biti od velike pomoći, ponekad leptirići u trbuhu i jasna vizija ideje i njenog konačnog uspjeha nadvladaju nekakva realna iskustva.
Roberto smatra kako će vjerojatno mladi najviše koristiti aplikaciju, ali on želi da korisnici budu baš svi kojima je potreban termin za neku uslugu, bez obzira na godine. Kako bi se to i ostvarilo, potrebna je dobra suradnja između njega i partnera, ali i između njegovih partnera i njihovih klijenata. Prije svega, naravno, bitan je jednostavan i elegantan dizajn platforme, koji možete vidjeti u videu, kao i na njegovoj Facebook i Instagram stranici.
 

Upitali smo ga koji je cilj, ali i koje su prednosti korištenja platforme te što će ona točno ponuditi korisnicima: 

– Po pitanju prednosti za vlasnike i zaposlenike salona, cilj nam je da im prvenstveno omogućimo neometano pružanje usluga koje inače često moraju prekidati zbog telefonskih rezervacija termina. Osim što će im brigu oko rezervacije termina svesti na minimum, platforma će doprinijeti i lakom pronalasku salona, bit će vidljiviji puno većem broju potencijalnih klijenata koji će ih moći pronaći kroz brojne opcije pretraživanja na osnovu vrste usluga, lokacije i recenzija. Nudit ćemo i razne vrste oglašavanja u vidu plaćenog mjesta na vrhu liste salona, reklama salona i njegovih usluga putem naših profila na društvenim mrežama te na samoj web-platformi.

Od ideje do realizacije prošlo je gotovo godinu dana, između toga je, otkriva nam Roberto, bilo puno prepreka na koje svi poduzetnici naiđu. Uz privođenje studija kraju, proučavao je opcije kojima bi si mogao osigurati financijska sredstva za realizaciju projekta. Potporu je na kraju dobio od HZZ-a u ukupnom iznosu od 55 000 kuna. 

– Proces realizacije ideje sastojao se od nekoliko etapa koje sam neko vrijeme detaljno razrađivao, ispravljao i nadopunjavao ovisno o novim saznanjima ili potrebama. Struktura procesa sastojala se od nekoliko glavnih koraka poput izrade koncepta usluge, ishođenja financijskih sredstava, pronalaska odgovarajućih i kvalitetnih suradnika na projektu, vođenja, usmjeravanja i kontrole tijeka projekta; dovršetka proizvoda i izlaska na tržište.

Iako je trebalo strpljenja za privođenje projekta kraju, Roberto navodi kako bi sve opet ponovio jer je putem stekao pregršt iskustva koje će moći iskoristiti i kasnije. Kako bi ohrabrio buduće mlade poduzetnike da se i oni odvaže i daju priliku svojem poduzetničkom duhu, uputio je poticajnu poruku:

– Svim mladima koji imaju poduzetničkog duha poručio bih da ga iskoriste kako bi prebrodili početnički strah. Ako smatrate da imate ideju koja bi mogla poboljšati nešto ili riješiti nekakav problem, stvorite jasnu viziju načina na koji biste to ostvarili, krenite korak po korak i budite uporni. Budite odgovorni i s financijske strane, sredstva koristite pametno, uložite u ono što je neophodno, a proizvode uvijek možete nadograditi nakon što dobijete početni feedback.

FOTO: REZERVIRAJ.ME