KLIMA U VOZILIMA
Znate li koja je idealna temperatura u našem automobilu tijekom vrućih dana?
Njemački autoklub ADAC preporučuje održavanje temperature između 22 i 25 stupnjeva, kako bismo ostali fokusirani tijekom vožnje.
Njemački autoklub ADAC preporučuje održavanje temperature između 22 i 25 stupnjeva, kako bismo ostali fokusirani tijekom vožnje.
Tijekom vrućih ljetnih mjeseci, vozači često teže rashladiti se što je prije moguće dok se nalaze u svojim vozilima. Međutim, važno je razumjeti da iako želimo osjećati svježinu, trebamo biti oprezni s temperaturama koje odabiremo u automobilu. Njemački autoklub ADAC preporučuje održavanje temperature između 22 i 25 stupnjeva, kako bismo ostali fokusirani tijekom vožnje.
Jedan od važnih aspekata pravilnog korištenja klime usmjeravanje je protoka zraka na pravo mjesto. Naša pažnja treba biti usmjerena na vjetrobranskoo staklo, a ne na vlastitu glavu ili tijelo. Ta preporuka proizlazi iz činjenice da puhanje hladnog zraka izravno na glavu ili tijelo može uzrokovati upalu sluznice, što može biti neugodno i negativno utjecati na naše zdravlje.
Dok nam je važno osigurati ugodnu temperaturu unutar vozila, trebamo biti svjesni da ni ekstremne vrijednosti nisu korisne. Na primjer, ako je vani temperatura od 30 stupnjeva, nije preporučljivo da temperatura unutar vozila bude postavljena na izuzetno niskih 17 stupnjeva. Taj nagli kontrast temperature može uzrokovati neugodnosti i poremetiti našu ravnotežu tijela.
Važno je napomenuti da upotreba klime u automobilu povećava potrošnju goriva, ali isto tako ne smijemo pretjerivati u štednji. Kada su temperature visoke, naše tjelesne temperature i puls također se povećavaju. To može rezultirati smanjenom sposobnošću koncentracije i reakcije tijekom vožnje. Studije su pokazale da se rizik od prometnih nesreća povećava za 20 posto kada temperatura unutar vozila poraste s 25 na 35 stupnjeva.
Jedan od važnih aspekata pravilnog korištenja klime usmjeravanje je protoka zraka na pravo mjesto. Naša pažnja treba biti usmjerena na vjetrobranskoo staklo, a ne na vlastitu glavu ili tijelo. Ta preporuka proizlazi iz činjenice da puhanje hladnog zraka izravno na glavu ili tijelo može uzrokovati upalu sluznice, što može biti neugodno i negativno utjecati na naše zdravlje.
Dok nam je važno osigurati ugodnu temperaturu unutar vozila, trebamo biti svjesni da ni ekstremne vrijednosti nisu korisne. Na primjer, ako je vani temperatura od 30 stupnjeva, nije preporučljivo da temperatura unutar vozila bude postavljena na izuzetno niskih 17 stupnjeva. Taj nagli kontrast temperature može uzrokovati neugodnosti i poremetiti našu ravnotežu tijela.
Važno je napomenuti da upotreba klime u automobilu povećava potrošnju goriva, ali isto tako ne smijemo pretjerivati u štednji. Kada su temperature visoke, naše tjelesne temperature i puls također se povećavaju. To može rezultirati smanjenom sposobnošću koncentracije i reakcije tijekom vožnje. Studije su pokazale da se rizik od prometnih nesreća povećava za 20 posto kada temperatura unutar vozila poraste s 25 na 35 stupnjeva.
OZNAKE:
FOTO:
UNSPLASH