„Socijalni leasing": automobil za 54 eura mjesečno
Uvođenje „socijalnog leasinga" ostvarenje je predizbornog obećanja i put prema održivijoj budućnosti.
Uvođenje „socijalnog leasinga" ostvarenje je predizbornog obećanja i put prema održivijoj budućnosti.
Jedna europska zemlja uvodi „socijalni leasing“, a sve kako bi pomogli socijalno manje privilegiranim obiteljima te ostvarili rast proizvodnje i pad emisija štetnih plinova.
VEZANO: Besplatan novi auto ili prijevara?
Ispunjenje predizbornog obećanja
Kako bi ostvarili pravo na „socijalni leasing", Francuzi također moraju živjeti najmanje 15 kilometara od svog radnog mjesta ili putovati više od osam tisuća kilometara godišnje zbog poslovnih razloga.
Socijalni leasing jedno je do predizbornih obećanja Macronove vlade, a u budućnosti će se ponuda proširiti sa trenutnog mogućeg broja registracija (20.000-25.000). Ugovori o leasingu traju tri godine uz mogućnost obnavljanja, a subvencija za svaki leasing automobil iznosi 13.000 eura.
Poticanje domaće proizvodnje
Macronovo obećanje je ostvareno, a „socijalni leasing" trebao bi pomoći pri smanjenju štetnih plinova, ali i potaknuti europsku, a pogotovo francusku proizvodnju. Prije svega, žele potaknuti na kupovinu električnih automobila proizvedenih u Francuskoj. Upravo zato, u budućnosti subvencije neće biti dostupne za električne automobile proizvedene u Kini.
Ponude za socijalni leasing su raznovrsne, a najjeftinije iznose 54 eura mjesečno, bez osiguranja. Trenutno se odnose samo na modele koji se proizvode u Europi.