LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Facebook zna kakve ljude želi u svom timu

Otkriveno pitanje koje najviše vole postavljati na intervjuu za posao u Facebooku

Facebook je jedno od najpoželjnijih mjesta na svijetu za zapošljavanje. Sada imaju oko 13 000 zaposlenih, a da biste došli do posla u Facebooku, morate zadovoljiti odgovorom na jedno jednostavno pitanje.

Facebook je jedno od najpoželjnijih mjesta na svijetu za zapošljavanje. Sada imaju oko 13 000 zaposlenih, a da biste došli do posla u Facebooku, morate zadovoljiti odgovorom na jedno jednostavno pitanje.

Facebook je tvrtka u kojoj bi mnogi htjeli raditi, ali to, naravno, ne polazi svima za rukom. Na intervjuu za posao u Facebooku postavlja se specifično pitanje, a u razgovoru za Business Insider glavna voditeljica zapošljavanja ljudi Miranda Kalinowski otkrila je to famozno pitanje.

Ono glasi:

Poslije vašeg najboljeg dana na poslu, kada dođete doma i pomislite kako imate najbolji posao na svijetu što ste napravili taj dan?

Razlog zbog kojeg postavljaju ovo pitanje, pojašnjava Kalinowski, je taj što odmah vide koje su strasti kandidata i odlučuju je li to ono što Facebooku treba. Time dobivaju informaciju može li kandidat pratiti moto Facebooka dati ljudima da dijele te učiniti svijet otvorenijim i povezanijim i raditi u skladu s njim.

Dopredsjednica ljudskih resursa u Facebooku Lori Goler objašnjava što ljude zadržava na njihovom poslu:

Osnovnoškolci oduševili video radovima o integraciji izbjeglica, pogledajte što su snimili


Ljudi žele imati utjecaj. Oni žele znati da je ono što oni rade važno i ostat će na mjestu na kojem osjećaju da imaju utjecaj, gdje mogu nešto naučiti, napredovati i raditi ono što vole.

Inače, Facebook broji čak 13 000 zaposlenika u 64 sjedišta diljem svijeta. Nakon nekoliko krugova intervjua, samo oni koji su zaista sposobni za rad u Facebooku prolaze sve prepreke i zapošljavaju se tamo.

Odlična prilika za biologe na početku karijere: traži se stručni suradnik u Službi za epidemiologiju


U videu koji slijedi, pojašnjeno je zašto su teški razgovori dio Facebook kulta.

IZVOR: BUSINESS INSIDER
FOTO: FLICKR/SKYNETCUSCO