SVE JE SMIŠLJENO
Odjeljak s povrćem se uvijek nalazi na početku supermarketa, tamo je s razlogom jer potiče veću potrošnju
Ako je prva stvar koju ćete učiniti kada uđete u trgovini nakrcavanje svoje košarice povrćem, velika je vjerojatnost da ćete osjećati kako imate pravo pokupiti nešto manje zdravo za jelo dok dalje prolazite kroz prostor trgovine.
Ako je prva stvar koju ćete učiniti kada uđete u trgovini nakrcavanje svoje košarice povrćem, velika je vjerojatnost da ćete osjećati kako imate pravo pokupiti nešto manje zdravo za jelo dok dalje prolazite kroz prostor trgovine.
Marketinški trikovi su svuda oko nas, tako nije slučajnost da su skuplji artikli obično na policama točno u razini očiju. Također nije uzalud ni to što mnoge cijene završavaju s 99.
Budući da smo navikli čitati slijeva nadesno, naši mozgovi u osnovi ignoriraju 99 i zaokružuju cijenu. Umjesto da vrećicu čipsa od 3,99 dolara smatramo 4 dolara, vjerojatnije je da ćemo se osjećati kao da košta 3 dolara, prenosi Poslovni.hr.
Međutim, nije sve u cijenama. Važno je razumijeti i da su tlocrti također pomno planirani te iz tog razloga postoji točan razlog zašto određeni odjeljak mora biti na točno određenom mjestu.
Primjerice, kada uđete u trgovinu, teško je propustiti priliku napuniti svoju košaricu šarenim nizom voća i povrća, koji blistaju od vode koja ih čini posebno svježima.
Ako je prva stvar koju ćete učiniti kada uđete u trgovini nakrcavanje svoje košarice povrćem, velika je vjerojatnost da ćete osjećati kako imate pravo pokupiti nešto manje zdravo za jelo dok dalje prolazite kroz prostor trgovine.
To je razlog zašto se odjeljak s povrćem nalazi na početku supermarketa, a upravo to što ćete taj odjeljak sresti na početku, može rezultirati s većom potrošnjom na kraju kupvine - što je nerijetko i cilj.
OZNAKE:
IZVOR:
POSLOVNI.HR
FOTO:
STUDENTSKI.HR VIA CANVA