Cijena čokoladica Snickers ovisit će o raspoloženju potrošača
Ako su kupci loše volje, manje će platiti omiljene čokoladice.
Ako su kupci loše volje, manje će platiti omiljene čokoladice.
Brend Snickers nastavlja s vrlo popularnom kampanjom Kad si gladan, nisi svoj! kojom nastoje približiti čokoladice onima kojima su najpotrebnije – mrzovoljnim, gladnim ljudima. U sklopu kampanje kreiran je algoritam Snickers Hungerithm koji će pratiti trenutno raspoloženja potrošača na društvenim mrežama te ovisno o njemu snižavati cijene.
Algoritam se temelji na rječniku od 3000 riječi i napravljen je tako da razumije žargon i sarkazam. Dnevno će analizirati više od 14 000 postova na društvenim mrežama, odnosno pratit će ključne riječi u postovima i zabilježiti kakvo raspoloženje prevladava.
Cijene čokoladica prilagodit će se raspoloženju potrošača. Ako algoritam pokaže da se većina potencijalnih kupaca osjeća ljuto i iznervirano, smanjit će se cijene, dakle ako ste lošije volje, platit ćete manje.
Sistem će se obnavljati tijekom dana, s time da se cijena čokoladica maksimalno može sniziti za 82 posto. Popust će biti vidljiv na kuponu koji potrošači mogu pronaći na službenim stranicama Snickersa i iskoristiti u jednoj od 7-Eleven prodavaonica u Australiji.
Bitno je naglasiti da je trenutno jedino u Australiji moguće iskoristiti ovu pogodnost, no već se sljedeće godine očekuje nastavak kampanje diljem svijeta. S obzirom na generalno nezadovoljstvo koje vlada u Hrvatskoj, vjerujemo da bi upravo u našoj zemlji ova kampanja bila odlično prihvaćena.