LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
TESTIRAO GA MARKETINŠKI STRUČNJAK

ChatGPT uspješno odradio posao koji se inače naplaćuje 600 dolara

Članak je bio jednostavno strukturiran i pisan neljudskim tonom, ali s sasvim pristojnom gramatikom i sintaksom. S obzirom na to da je umjetna inteligencija napravila odličan posao, na kraju ga je morao tek malo urediti.

Članak je bio jednostavno strukturiran i pisan neljudskim tonom, ali s sasvim pristojnom gramatikom i sintaksom. S obzirom na to da je umjetna inteligencija napravila odličan posao, na kraju ga je morao tek malo urediti.

ChatGPT se pojavio i donio poprilično informacija u javni prostor, mnogi su se uplašili nad svojim poslovima i pohitali testirati što se stvarno događa i je li strah zbilja opravdan.

Pridružite se simpoziju o primjeni umjetne inteligencije u izdavaštvu, za sudionike iz Hrvatske simpozij besplatan


Teoriju o tome hoće li umjetna inteligencija utjecati na mogućnost gubitka posla testirao je i marketinški stručnjak Henry Wiiliams koji je od GPT-a tražio da mu napiše marketinški članak i došao je do spoznaje da mu za samo tridesetak sekundi može isporučiti nešto gotovo savršeno i iskoristvivo.

Članak je bio jednostavno strukturiran i pisan neljudskim tonom, ali s sasvim pristojnom gramatikom i sintaksom. S obzirom na to da je umjetna inteligencija napravila odličan posao, na kraju ga je morao tek malo urediti. Važno je reći da je umjetna inteligencija napravila posao koji on naplaćuje 600 dolara.

Prilično sam siguran da će mi umjetna inteligencija uzeti posao. Smatram kako daljnji napredak ovog, ali i drugih chatbotova koje s vremenom možemo očekivati ne znači da pisci, novinari i urednici više uopće neće biti potrebni, no potreba za njima bit će manja. Puno manja. Sve što će biti potrebno jest dati umjetnoj inteligenciji upute da napravi gomilu članaka, slogana i slično i nakon toga ih samo malo urediti i provjeriti njihovu ispravnost, kazao je Williams, prenosi Index.hr.

Umjetna inteligencija je na meti kritika jer bi mogla utjecati na dehumanizaciju umjetnosti i kreativnosti, što su u ovom trenutku jedine stvari koje umjetna inteligencija još uvijek nema. Međutim, ako ćemo se zadovoljiti onim što nam ona nudi, onda kreativnost i umjetnost više neće biti potrebne.
IZVOR: INDEX.HR
FOTO: STUDENTSKI.HR VIA CANVA