LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Globalna inicijativa

100 milijuna obroka osigurava se marginaliziranim građanima svijeta

– Kombinirajući stručnost Mastercarda u tehnologiji i sustavima plaćanja te iskustvo WFP-a u dostavi pomoći u hrani diljem svijeta, inovacijom možemo svima i svugdje osigurati pomoć. Dosad smo zajedno donirali više od 17 milijuna obroka, a sada nastavljamo dalje. – rekla je Ann Cairns.

– Kombinirajući stručnost Mastercarda u tehnologiji i sustavima plaćanja te iskustvo WFP-a u dostavi pomoći u hrani diljem svijeta, inovacijom možemo svima i svugdje osigurati pomoć. Dosad smo zajedno donirali više od 17 milijuna obroka, a sada nastavljamo dalje. – rekla je Ann Cairns.

Na Global Citizen Festivalu 2017 Mastercard i Svjetski program za hranu (World Food Programme, WFP) najavit će novi potez u okviru svoje kontinuirane strategije kojom žele zaustaviti glad i neimaštinu diljem svijeta. Projekt osiguravanja 100 milijuna obroka globalna je inicijativa koja podrazumijeva prikupljanje sredstava i obroka za one kojima je to potrebno, a temelji se na povezivanju iskustva Mastercarda u tehnologiji i digitalnim inovacijama s radom WFP-a u području pružanja pomoći u hrani i izgradnje otpornosti ugroženih zajednica.

Upravo se u našoj regiji od 2015. provodi najveća kampanja u sklopu partnerstva koja uključuje 11 zemalja srednje i istočne Europe. Tako je do danas djeci u Ruandi donirano 7,5 milijuna školskih obroka, od čega su hrvatski građani donirali više od 200 000. Nakon brojnih zajedničkih aktivnosti u Europi poput ove kod nas nova inicijativa predstavlja prvu njihovu globalnu suradnju koja se fokusira na pomaganje u eliminiranju spirale siromaštva kroz podržavanje triju ciljeva razvoja održivosti Ujedinjenih naroda: zaustavljanja gladi, kvalitetnog obrazovanja i ravnopravnosti spolova. Cilj je osigurati što više obroka u 12 mjeseci za one kojima je to potrebno.

– Mastercard i WFP već su provodili inovativne programe s ciljem stvaranja svijeta bez gladi i siromaštva. Osiguravanjem 100 milijuna obroka nastojimo pomoći najsiromašnijim i marginaliziranim građanima svijeta. Kombinirajući stručnost Mastercarda u tehnologiji i sustavima plaćanja te iskustvo WFP-a u dostavi pomoći u hrani diljem svijeta, inovacijom možemo svima i svugdje osigurati pomoć. Dosad smo zajedno donirali više od 17 milijuna obroka, a sada nastavljamo dalje. – rekla je Ann Cairns, predsjednica za međunarodna tržišta u kompaniji Mastercard.

Ova će inicijativa osigurati podršku za obroke kroz korištenje stručnosti i provedbu kampanja.

Korištenje stručnosti:

Studenti na međunarodnoj ljetnoj školi uče kako pomoći djeci ugroženoj siromaštvom


  • Digitalna hrana (U društvima u kojima je tržište hrane stabilno, ali je ljudima potrebna pomoć u hrani, WFP koristi novac i vaučere umjesto tradicionalne distribucije hrane kako bi se uštedjelo na vremenu te podržalo lokalno gospodarstvo. U 2012. je Mastercard pomogao WFP-u u kreiranju sustava za prepaid kartice za sirijske izbjeglice u Libanonu i Jordanu. Otad je 2,2 milijuna izbjeglica koristilo ove kartice za kupnju hrane u lokalnim trgovinama.)
  • Školski obroci (Tijekom 2016. 18 zaposlenika Mastercarda privremeno je sudjelovalo u radu u lokalnim uredima WFP-a. Njihova je stručnost optimizirala istraživanje koje je pokazalo da svaki dolar uložen u školske obroke donosi prosječni ekonomski povrat od 6 američkih dolara u obliku unapređenja zdravlja i edukacije za učenike.)

Provedba kampanja:

U središtu je platforma Priceless Causes koja olakšava doprinose WFP-u kroz mikrodonacije preko kartica. Ovo partnerstvo koristi platne mehanizme Mastercarda te Mastercardovu mrežu partnera i potrošača kako bi se podržao humanitarni cilj. Tako su Mastercard i partneri pomogli u prikupljanju sredstava za više od 17 milijuna školskih obroka za djecu diljem svijeta. Provedeno je više od 70 kampanja u 17 europskih zemalja, a u okviru svake su korisnici kartica svakom transakcijom automatski donirali određeni iznos za tu svrhu. U 2017. se ovo partnerstvo iz Europe širi globalno.

Fotografija koja je vratila vjeru u ljudsku dobrotu


IZVOR: MEDIA VAL
FOTO: JACOB MAENTZ