LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Izložba u Galeriji SKC-a

Program Impulsea obuhvaća i besplatno „Gledanje muzike”

– U dizajnu koncertnih plakata važno nam je predstaviti bend i muziku na primjeren način te vizualno prenijeti atmosferu benda kako bismo pozvali publiku da prisustvuje koncertu – pogleda i posluša muziku. – kažu iz studija Radnja.

– U dizajnu koncertnih plakata važno nam je predstaviti bend i muziku na primjeren način te vizualno prenijeti atmosferu benda kako bismo pozvali publiku da prisustvuje koncertu – pogleda i posluša muziku. – kažu iz studija Radnja.

Izložba Gledanje muzike, koja će se u sklopu Impulse festivala otvoriti u srijedu, 10. travnja, u 19 sati u Galeriji SKC-a, prvi će put cjelovito predstaviti radove iz područja grafičkog dizajna, usko vezane za koncertni program Distune Promotiona – nezavisne riječke booking i promo organizacije. Autori su radova dizajneri Antonio Karača i Petra Vrdoljak koji zajedno djeluju kao studio Radnja. 

Izložba se može pogledati od 10. do 13. travnja. Ulaz je slobodan svim posjetiteljima, a Galerija SKC-a otvorena je u četvrtak i petak od 17 do 20 sati te u subotu od 10 do 17 sati, za vrijeme trajanja Sajma ploča u obližnjoj Kružnoj ulici.

Osnovna je krilatica Radnje Design solutions for growing business, što ukratko opisuje svrhu rada studija – korištenje dizajna za poboljšanje poslovanja i uspostavljanje prepoznatljivosti na ciljanom tržištu, u ovom slučaju glazbene industrije.

Gledanje muzike termin je koji su dizajneri osmislili kako bi sa što manje riječi opisali nit vodilju, prisutnu iza svakog plakata za pojedini event:

– U dizajnu koncertnih plakata važno nam je predstaviti bend i muziku na primjeren način te vizualno prenijeti atmosferu benda kako bismo pozvali publiku da prisustvuje koncertu – pogleda i posluša muziku. – kažu.

Aktivna suradnja s Distuneom na popularizaciji koncerata kao oblika zabave iziskivala je vizualni odmak od standardnog koncertnog plakata s fotografijom i tekstom, zbog čega su u radu odabrali formu znaka kao osnovni vizualni element. 

– Budući da se inače bavimo dizajnom vizualnih identiteta, znaka i logotipa, tu smo metodologiju prenijeli i na koncertne plakate kako bismo s minimalnom količinom vizualnog sadržaja postigli maksimalan dojam i pritom stvorili vizualni sustav primjenjiv za različite kanale promocije. Svaki vizual postaje samostalni entitet koji živi prije, za vrijeme, ali i nakon eventa te podsjeća na dobru muziku, opuštenu atmosferu, ugodno druženje i zabavu.

Izložba prikazuje vizualne identitete proteklih glazbenih događaja kroz koncertne plakate, ali pruža uvid i u nove smjerove popularizacije glazbe suradnjom Distunea i Radnje.

Šesto izdanje klupskog riječkog Impulse festivala traje od 4. travnja do 13. travnja 2019. godine i, kao u dosadašnjih pet izdanja, glazba će biti posvuda. Organiziraju ga Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a sufinanciraju Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Primorsko-goranska županija, Grad Rijeka – Odjel za kulturu, Sveučilište u Rijeci, Zaklada Kultura nova i HDS-ZAMP.

FOTO: IMPULSE FESTIVAL