Impulse festival

Ove jeseni glazbeni osvrt na prog rok i još jedan sajam ploča; ulaz besplatan

Glazbeni osvrt održat će se 17. studenog, a kroz jedan od najuzbudljivijih žanrova vodi nas Renato Ivančan. Prethodi mu Sajam ploča, zakazan za 14. studenog.

U sklopu Impulse festivala ove nas jeseni očekuju Glazbeni osvrt na: Prog rok  jučer, danas, sutra kao i Sajam ploča.

Glazbeni osvrt planiran je u utorak, 17. studenog, u 20 sati, a održat će se u OKC-u Palach. Riječ je o jednom od edukativnih formata festivala, ističu organizatori, koji nam uz tribinu pruža priliku za kvalitetnu raspravu o temi glazbe s izraženom kulturno-povijesnom dimenzijom.

– Kroz jedan od najuzbudljivijih glazbenih žanrova vodi nas Renato Ivančan glazbenik, kolekcionar ploča i zaljubljenik u glazbu. Podsjetit ćemo se samih početaka prog rocka, njegova vrhunca i utjecaja na glazbu, usporediti situaciju žanra u povijesti i danas, u regiji i u ostatku Europe i Amerike. Naravno, predavanje će biti obogaćeno memorabilijama u obliku ploča, postera, knjiga, kao i probranom zvučnom kulisom. Ulaz je slobodan za sve zainteresirane. – poručuju organizatori.

Pojašnjavaju i tko je Renato Ivančan:

– Predavač sedmog glazbenog osvrta je Renato Ivančan iz Rijeke, rođen u Jablancu, živio u Opatiji, gdje je i sudjelovao u radu OK 48. Od samih početaka dio je opatijske rock scene gdje je svirao bas, akustičnu gitaru i pjevao u grupama ß-centaury, Rubikon i Beta. Premda nisu sve bile progresivne provenijencije, uvijek je naginjao progresivnom rocku i slušao sve što se 70-ih moglo nabaviti iz svijeta (blaženi Trst). Uz to je išla i nabava aparature, pa se diskografija vremenom povećavala. Sada ima oko dvije tisuće naslova, najviše na LP-ima. S njima je zbog interesa došlo i znanje o progresivnom rocku i svim njegovim podžanrovima. Prog rock ga je počeo zanimati jer je u rocku tražio nešto više, a to su bili elementi klasike, jazza, folka, avangarde, koji su začinjavali već postojeće rock sheme. To je, naravno, značilo duže, kompleksnije, zanimljivije (duhovno i intelektualno) intrigantnije, sofisticiranije kompozicije, zbog čega zanimanje za ovu temu može samo rasti.

Sajam ploča održat će se pak u subotu, 14. studenog 2020, od 10 do 17 sati u Kružnoj ulici.

– I ove jeseni, četrnaesti put za redom, organiziramo omiljeno subotnje okupljanje zaljubljenika u gramofonske ploče i dobru glazbu u Kružnoj ulici ispred OKC-a Palach. Ulaz na sajam je besplatan, a očekuje nas čak 14 izlagača iz cijele regije. Prijave za izlagače su zaključene i ne ponavljaju se za jesenje izdanje. – ističu organizatori.

Podsjetimo, sedmo izdanje Impulse festivala održava se od 13. do 19. studenog 2020. Riječ je o riječkom klupskom festivalu koji spaja omiljene gradske lokacije s misijom promocije dobre glazbe. Događaji koji se odvijaju u njegovu sklopu kroz različite medije tematiziraju glazbu, koja je okosnica i poveznica festivala, u duhu čega je i njegov slogan – Glazba je svugdje.

Zajedničku organizaciju festivala potpisuju Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a za vizualni identitet festivala zaslužan je dizajnerski studio Radnja iz Zagreba. Dodatne informacije nalaze se na službenim društvenim mrežama, Facebooku i Instagramu.