Festival u Savskoj 25

Kritike iz pera studenata i uređenje atrija &TD-a na novom Ganzu

U tijeku su prijave za mlade kazališne kritičare na novom Ganz novom festivalu te za besplatnu radionicu „Atrij je vrt je pozornica je atrij“.

Stiže nam sedmi po redu Ganz novi festival, što znači da se družimo se od 21. do 24. rujna u Savskoj 25. I ove nas godine očekuje nekoliko radionica te festivalski Bilten unutar kojega će se zabilježiti dnevni program i kritike predstava iz pera mladih kritičara. Program je potpuno besplatan.

Student si i budno pratiš sve kazališne programe u Zagrebu, a i šire? Želiš pisati o kazalištu, kazališnim predstavama, a još nisi imao prilike? Posebno te zanima suvremeno kazalište? Pridruži se na ovom izdanju. Prijave su otvorene do 16. rujna, a zaprimaju se na e-mail adresu edukultura.sc@gmail.com. Potrebno je poslati dvije (ne)objavljene kritike te dvije-tri rečenice o sebi. Izabrani kritičari bit će obaviješteni mailom 18. rujna. Sve kritike bit će honorirane, objavljene na internetskoj stranici festivala te u festivalskom Biltenu, koji će biti dostupan na samom događaju.

Možeš se, također, prijaviti na besplatnu radionicu Atrij je vrt je pozornica je atrij Ive Peručić i Maje Subotić Šušak. Održat će se 20. i 21. rujna u Atriju &TD-a. Upiti i prijave šalju se na adresu iva.growstudio@gmail.com.

– Spajamo kazalište (izvedbu) i konkretnu akciju s onim što je održivo, zdravo, društveno i lijepo u ono što kultivira i uzgaja – VRT. Taj urbani/studentski/donjogradski vrt misli na sva godišnja doba, prati koncerte Muzičkoga salona, redoviti je gost &TD-ovih predstava, voli kuhati, družiti se, mirisati, a želi samoga sebe, s drugima, izmisliti, nacrtati i napraviti. Okupljamo proaktivnu skupinu za kreiranje novoga, zelenog ruha svima nam znanoga Atrija. Imat ćemo na raspolaganju raznovrsno bilje i drvene modularne elemente potrebne za izgradnju pojedinih segmenata vrta – klupa, pozornice, scenografije, žardinjera... Završni produkt radionice nije unaprijed definiran nego ga kreiramo zajedno kroz metode promišljanja i projektiranja zelenoga (javnog) prostora te kriterije odabira odgovarajućeg bilja. Iste metode moći ćete primijeniti, opet i opet, na krovu, balkonu, vikendici i u životu. – kažu Iva i Maja o radionici.

Dodatne informacije nalaze se na Facebook stranici i Facebook događaju.