„Hajdemo skakati po tim oblacima”: najljepše ljubavi uvijek su komplicirane

Prvi seks, prvi ozbiljan razgovor, prve velike odluke. Oko toga se zapliče svaki odnos, pa tako i onaj glavnih protagonista ove priče.

U ponedjeljak, 5. 12, u Centru za kulturu Trešnjevka svjedočili smo sjajnoj izvedbi Gradskog kazališta Požega u suradnji s Teatrom na Trešnjevci Centra za kulturu Trešnjevka. Predstava nosi ime Hajdemo skakati po tim oblacima, a u njoj je prikazan ljubavni život kroz sve svoje male faze, mušice, probleme i prekrasne stvari. Od razdoblja upoznavanja i nevinog početka do starosti, pa na kraju krajeva i smrti, nakon koje se sretnu na nekom ljepšem mjestu.

– Postoji li muško-žensko prijateljstvo? Kako se događa ljubav? Kako započinje veza? Kako djeca mijenjaju brak? Što znači proživjeti s nekim život? Može li ljubav trajati zauvijek? Elvis Bošnjak u ovoj ljubavnoj drami prikazuje osobne male trenutke iz života svakog čovjeka. Pritom pogađa u srž osjećaja, navodeći gledatelja da se prepozna u svakoj od situacija koje se nižu na sceni – nekad kroz smijeh, a nekad kroz suze. Kao što to i ide u svakoj ljubavi… – ovako su predstavu najavili u kulturnom centru.

Ljubav je tako prikazana nadasve komplicirano, ali realno i iskreno. Početak su predočili kao sladak i mušičav. Pun dilema i teškog priznavanja emocija, koje na kraju eskalira poljupcem koji život znači. Zatim smo mogli vidjeti vezu koja je u istom trenutku lijepa i teška te puna velikih odluka. Prvi seks, prvi ozbiljan razgovor, prve velike odluke. Oko toga se zapliće svaki odnos, pa tako i onaj glavnih protagonista ove priče.

Zatim slijedi brak i prvo dijete. Jedna od većih odluka koja može ispasti totalna katastrofa, ali na kraju dana ipak se radi o onoj najljepšoj i najvažnijoj u životu. Kroz brak se susreću s puno svakodnevnih svađa uz simpatične pomirbe. Pričaju u jednom trenutku i o rastavi, kojoj se ipak nasmiju.

U jednom trenutku klinci odlaze od kuće i njih dvoje odlučuju ponovno se zaljubiti i obnoviti stare strasti. Jer činjenica je da su u jednom trenutku toliko brinuli za djecu da su jedno na drugo zaboravili. Čak vode i jedan razgovor o tome vole li jedno drugo više nego svoju djecu. I dolaze do zaključka da je to baš teško. Tako je i u svakodnevici. Djeca, koliko god predivna bila, donose puno problema i zauzimaju hrpu prostora u životu roditelja.

Na kraju je prikazana duboka i simpatična starost koju dočekaju zajedno, i to je jedan od posebno šaljivih dijelova, gdje su okarakterizirani kao blesavi starci. Priča završava smrću i njihovim ponovnim susretom u raju. Gdje su mladi, gipki i ludo zaljubljeni kao na samom početku.

Tekst Elvisa Bošnjaka na scenu je postavila Jelena Hadži-Manev, a u njemu igraju Marijana Matoković i Mirel Huskić. Za scenografiju je zaslužna Marta Crnobrnja, a za kostime Lucija Prstec Smolčec. Za glazbu se pobrinuo Filip Sertić.

Marijana i Mirel ove uloge toliko su vjerodostojno predočili da smo se svi u nekim scenama barem na trenutak pronašli. Poistovjetili smo ih s našim svakodnevnim pričama i tako nismo mogli ništa drugo nego – uživati.