LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Natječaj Brend kulture

FUL KULTURNO nagrađuje ful kulturni projekt s 10 000 kn

Niskobudžetna kulturna događanja, kao što su promocije, predstavljanja, festivali i drugo, do 1. rujna mogu se prijaviti na natječaj FUL KULTURNO te konkurirati za nagradu od 10 000 kn.

Niskobudžetna kulturna događanja, kao što su promocije, predstavljanja, festivali i drugo, do 1. rujna mogu se prijaviti na natječaj FUL KULTURNO te konkurirati za nagradu od 10 000 kn.

U tijeku su prijave na natječaj FUL KULTURNO. Riječ je o projektu magazina Brend kultura koji podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska, a koji najbolji projekt u kulturi nagrađuje s 10 000 kn. 

Cilj je natječaja promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali, i to do 1. rujna 2019. Važan je preduvjet budžetni prag do 30 000 kuna uložen u organizaciju i provedbu prijavljenog projekta te činjenica da je on barem jednom održan.

Nakon izglasavanja stručnog žirija, natječaj će iznjedriti pet finalista i jednog pobjednika koji će osvojiti FUL KULTURNO statuu i spomenutu novčanu nagradu. Nagrada će se dodijeliti na Superbrands GALA događanju krajem studenog 2019.

Agronomski fakultet nagrađuje najbolje znanstvene radove novčanim nagradama do 600 eura


Prva FUL KULTURNO nagrada dodijeljena je 2017. godine, a osvojila ju je književnica, teoretičarka kulture i znanstvenica Jasna Horvat za događaj u kulturi Hepening Vilijun.

– Nagradom FUL KULTURNO brendiranje se uvodi u kulturu kao ocjena usuglašenosti izvedbe i prikazana umijeća, a uz korištenje neznatnih sredstava. Takvim plemenitim poticajem vraća se povjerenje u kulturu i njezinu snagu pa i potrebnost. Ako sam mogla sanjati nagradu kojom bi Hepening Vilijun bio nagrađen, bila bi to nagrada koja financijsko ograničenje pretvara u prednost. FUL KULTURNO ohrabruje da i nadalje ostvarujemo nemoguće! – izjavila je Jasna Horvat, autorica teksta prvonagrađenog događaja 2018. godine

Josipa Mijoč, producentica prvonagrađenog događaja 2018. godine, nadovezala se:

– Ocjenjivanje i nagrađivanje niskobudžetnih događaja u kulturi potiče kreativnost i inovativnost. Nagrađenim Hepeningom Vilijun pokazali smo da se skromnim sredstvima može ostvariti prestižan kulturni događaj, a nagrada FUL KULTURNO potvrdila je da smo na pravom putu.

Sve informacije o natječaju i projektu FUL KULTURNO dostupne su na poveznici

IZVOR: DHAR MEDIA
FOTO: DHAR MEDIA