MEDIJSKE NAVIKE
Uskoro predstavljanje rezultata istraživanja o izloženosti djece televizijskom oglašavanju hrane i pića
Krajnji je cilj regulirati cijelu situaciju koregulacijskim sporazumom među svim dionicima tržišta.
Krajnji je cilj regulirati cijelu situaciju koregulacijskim sporazumom među svim dionicima tržišta.
U srijedu, 12. siječnja 2022. godine će se predstaviti rezultati istraživanja o medijskim navikama djece i stavovima roditelja o izloženosti djece televizijskom, odnosno internetskom oglašavanju hrane i pića čije se prekomjerno konzumiranje ne preporučuje, stoji na stranicama Agencije za elektroničke medije.
Temelj i povod ove inicijative nedavna je europska regulativa, a osobito Direktiva o audiovizualnim medijskim uslugama koja je transponirana u novi Zakon o elektroničkim medijima i Best-ReMaP, odnosno Europska zajednička akcija za implementaciju najboljih praksi u promicanju pravilne prehrane.
Krajnji je cilj reguliranje dotične teme koregulacijskim sporazumom među svim dionicima tržišta, a osobito pružateljima medijskih usluga, elektroničkih publikacija i pružatelja usluga platformi za razmjenu videozapisa. Sporazum za cilj ima definirati jasne kriterije za oglašavanje pojedinih kategorija prehrambenih proizvoda.
Predstavljanje će se održati u dvorani kulturnog društva ,,Napredak" u Zagrebu u 11:00 sati.
Temelj i povod ove inicijative nedavna je europska regulativa, a osobito Direktiva o audiovizualnim medijskim uslugama koja je transponirana u novi Zakon o elektroničkim medijima i Best-ReMaP, odnosno Europska zajednička akcija za implementaciju najboljih praksi u promicanju pravilne prehrane.
Krajnji je cilj reguliranje dotične teme koregulacijskim sporazumom među svim dionicima tržišta, a osobito pružateljima medijskih usluga, elektroničkih publikacija i pružatelja usluga platformi za razmjenu videozapisa. Sporazum za cilj ima definirati jasne kriterije za oglašavanje pojedinih kategorija prehrambenih proizvoda.
OZNAKE:
FOTO:
UNSPLASH