Učenicima stižu informacije o maturi preko – Vibera
– Službena Viber zajednica i chatbot Centar mature omogućuju prvenstveno pristupnicima, ali i nastavnicima, roditeljima i svim ostalim zainteresiranim sudionicima, pronalazak svih relevantnih informacija o državnoj maturi na jednom mjestu. – rekli su iz NCVVO-a.
– Službena Viber zajednica i chatbot Centar mature omogućuju prvenstveno pristupnicima, ali i nastavnicima, roditeljima i svim ostalim zainteresiranim sudionicima, pronalazak svih relevantnih informacija o državnoj maturi na jednom mjestu. – rekli su iz NCVVO-a.
Digitalna platforma Centar mature, kojom je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objedinio niz aktivnosti sa ciljem pružanja podrške svim sudionicima u ostvarivanju dobrih rezultata na državnoj maturi, proširila je aktivnosti i na Viber.
– Službena Viber zajednica i chatbot Centar mature omogućuju prvenstveno pristupnicima, ali i nastavnicima, roditeljima i svim ostalim zainteresiranim sudionicima, pronalazak svih relevantnih informacija o državnoj maturi na jednom mjestu. – rekli su iz NCVVO-a.
Ravnateljica NCVVO-a Ivana Katavić istaknula je:
– Promišljajući o načinu na koji možemo dodatno olakšati pripreme za državnu maturu, razvila se ideja o dijeljenju informacija i komunikaciji na što intuitivniji, brži, pristupačniji i mlađim generacijama prirodniji način. Zbog toga smo odlučili iskoristiti sve prednosti moderne tehnologije i komunikacijske platforme Viber koja je svima dobro poznata, a u isto vrijeme besplatna, lako dostupna i jednostavna za korištenje.
Kazala je i kako su u posljednje vrijeme suočeni s mnoštvom izazova koji zahtijevaju domišljata i kreativna rješenja, a da su iskustva iz pripreme i provedbe prošlogodišnje državne mature dokazala da je moć prilagodbe rada u novim i neočekivanim okolnostima ključ daljnjeg razvoja i napretka.
– Vodeći se tom mišlju te prvenstveno potrebama učenika, vjerujemo da će im ovaj dodatni komunikacijski kanal uvelike olakšati pronalazak potrebnih informacija te još jednom potvrditi spremnost Centra da svoje višegodišnje znanje i iskustvo stavi na raspolaganje onima kojima je najpotrebnije. – dodala je ravnateljica.
Članovima zajednice, poručili su iz NCVVO-a, dostupna je i mogućnost slanja privatne poruke te brza povratna informacija brojnih stručnjaka Centra iz različitih područja, dok chatbot na pregledan način pruža odgovore na najčešća pitanja vezana za prijavu i odjavu ispita, rokove, ispitne materijale, epidemiološke mjere i druge važne teme.
– Svi sudionici ovogodišnje državne mature koji još nisu imali prilike komunicirati unutar zajednice ili koristiti chatbot za lakši i jednostavniji pronalazak traženih informacija mogu se priključiti Centru mature na Viberu preko linka. – dodali su.