LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
OSUVREMENJIVANJE NASTAVNIH PROCESA

U jednoj ekonomskoj školi u Zagrebu provodi se projekt koji za cilj ima razvoj digitalnih kompetencija u poučavanju

Koordinatorica projekta za Treću ekonomsku školu Zagreb, Lada Tabak, prof., ističe da je digitalna tehnologija neizostavan dio života današnje digitalne generacije, stoga se projektom želi unaprijediti primjena digitalnih tehnologija u obrazovnom procesu kako bi se učenje učinilo privlačnijim i učinkovitijim.

Koordinatorica projekta za Treću ekonomsku školu Zagreb, Lada Tabak, prof., ističe da je digitalna tehnologija neizostavan dio života današnje digitalne generacije, stoga se projektom želi unaprijediti primjena digitalnih tehnologija u obrazovnom procesu kako bi se učenje učinilo privlačnijim i učinkovitijim.

U eri digitalizacije, korištenje digitalnih tehnologija postalo je neizostavni dio svakodnevice, posebice za tzv. digitalnu generaciju. U tom smislu, digitalne tehnologije mogu biti vrlo koristan alat u stjecanju formalnih znanja i kompetencija koje su dio strukovnog obrazovnog procesa. Stoga je projekt Digi4Teach Izazovi i prakse poučavanja ekonomskih disciplina u eri digitalizacije pokrenut u okviru europskog programa Erasmus+. Projekt koordinira Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu u suradnji s partnerima s nekoliko fakulteta u Hrvatskoj, Poljskoj, Njemačkoj i Srbiji te srednjim strukovnim školama iz Zagreba i Samobora. Cilj je projekta unaprijediti korištenje digitalnih tehnologija u strukovnom obrazovanju radi stjecanja formalnih znanja i kompetencija te poticanje kreativnog razmišljanja i poduzetničkog duha kod učenika. Treću ekonomsku školu u Zagrebu u ovom projektu predstavljaju koordinatorica projekta Lada Tabak, prof.,  te članovi Jana Staroveški, prof., Iva Šimić, prof. i dr. sc. Dino Bruža, prof.

Razvijanje digitalnih vještina za razvoj poduzetničkog duha učenika

Koordinatorica projekta za Treću ekonomsku školu Zagreb, Lada Tabak, prof., ističe da je digitalna tehnologija neizostavni dio života današnje digitalne generacije, stoga se projektom želi unaprijediti primjena digitalnih tehnologija u obrazovnom procesu kako bi se učenje učinilo privlačnijim i učinkovitijim. Projektom se planiraju razviti digitalne kompetencije i vještine potrebne za poučavanje ekonomskih disciplina kao što su računovodstvo, financije, trgovina i turizam, u doba digitalne transformacije, kao i kreativno razmišljanje, i dodatno poduprijeti poduzetnički duh učenika strukovnog obrazovanja. Zabilježen je veliki odaziv učenika iz Treće ekonomske škole koji su u studenome 2022. u prostorijama škole sudjelovali u aktivnostima projekta te su aktivno radili na studijama slučaja iz područja statistike (analiza kretanja cijena nekretnina u Hrvatskoj) te iz područja turizma (predstavljanje turističke destinacije). Koristili su se digitalnim alatima i uspješno su odradili sve planirane aktivnosti, a svoje su zaključke izlagali pred nastavnim osobljem koji su dio ovog projekta. Time su učenici pokazali kako u sklopu srednjoškolskog obrazovanja mogu ostvariti postignuća u raznim područjima.

Četvrta LTT aktivnost u okviru projekta DIGI4Teach

Četvrta aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja (LTTA C5) uspješno je održana u sklopu projekta strateškog partnerstva sufinanciranog iz programa Erasmus+ pod nazivom Challenges and practices of teaching economic disciplines in era of digitalization  DIGI4Teach. Trodnevna radionica pod nazivom Train the Trainers Workshop – Application of Digital Tools in Case Study Development održana je u organizaciji domaćina Sveučilišta u Zagrebu i to na tri lokacije: Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, Drugoj ekonomskoj školi Zagreb te Trećoj ekonomskoj školi Zagreb u razdoblju 22.  24. studenoga 2022. godine.  Na LTTA C5 prisustvovalo je ukupno 26 predstavnika partnerskih institucija uz prisustvo članova domaćina ovoga treninga.

Planirani je završetak projekta svibanj 2023., a više o projektu može se pročitati ovdje.

FOTO: TREĆA EKONOMSKA ŠKOLA