Subway se vraća na hrvatsko tržište
Podsjetimo, Subway je svoja vrata u Hrvatskoj zatvorio 2009. godine, no nikada nije otkriven pravi razlog zatvaranja.
Podsjetimo, Subway je svoja vrata u Hrvatskoj zatvorio 2009. godine, no nikada nije otkriven pravi razlog zatvaranja.
Subway, popularna franšiza restorana, nakon petogodišnje stanke se vraća na hrvatsko tržište.
Podsjetimo, Subway je svoja vrata u Hrvatskoj zatvorio 2009. godine, no nikada nije otkriven pravi razlog zatvaranja.
Spekulacije su se uvijek vrtile oko toga da je Subwayu bilo preskupo držati šest restorana u Hrvatskoj zbog visokih troškova, a neki su pričali i kako ne ostvaruju dovoljan profit te da se radi o mutnim poslovima.
Bilo kako bilo, prošle godine Subway je objavio da otvara sto novih restorana, no u tom periodu nisu spominjali Hrvatsku.
Kako saznaje portal Poslovni.hr, situacija se promijenila ulaskom Hrvatske u Europsku uniju:
"Tek ulaskom Hrvatske u EU postalo je moguće da sastojci, koji će se koristiti u budućim Subway restoranima, ispunjavaju naš tzv. zlatni standard kvalitete, koji omogućava da u svim tim zemljama ponudimo istu razinu proizvoda", objasnio je Martin Princ, zadužen za razvoj Subwaya u srednjoj i istočnoj Europi.
U planu je otvorenje 22 restorana u gradovima s preko 50.000 stanovnika, a ovoga puta se čelnici neće žuriti.