Studente pedagogije napali jer uče kako promicati rodnu pravdu u školama i vrtićima
Neki su kritizirali i cijeli Filozofski fakultet u Zagrebu.
Neki su kritizirali i cijeli Filozofski fakultet u Zagrebu.
Naime, u sklopu spomenutog projekta udruga Status M koja ga provodi održala je predavanje Klubu studenata pedagogije Filozofskog fakulteta u Zagrebu na kojem su predstavili projekt. KINDER, kako navode iz udruge Status M, za cilj ima razviti učinkovit i inovativni program obrazovanja za stručnjake i stručnjakinje koje rade s djecom predškolske (3–6 godina) i osnovnoškolske (7–12 godina) dobi.
– KINDER će učiteljima_cama, odgajateljima_cama i ostalom osoblju pružiti rodno osjetljive i rodno transformativne alate koji će im omogućiti da odgovore na specifične potrebe djevojčica i dječaka u procesima poučavanja i učenja iz perspektive rodne ravnopravnosti. – navode.
Ipak, činjenica da se u vrtiće i škole želi uvesti tema rodne ravnopravnosti kao i da se buduće odgajatelje želi poučiti kako da o tim temama razgovaraju s djecom, razljutila je mnoge. Udrugu Status M i studente pedagogije tako su mnogi napali da su takve teme nasilje nad djecom, kršenje konvencije i pravima djeteta.
– Djeca imaju pravo odrastati bez seksualizacije i pedofilije. Odgajajte vaše peseke i mace u tom smjeru. Nitko vas ne priječi u tome.
Nije izostala ni kritika cijele institucije Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
– Zbog ovakvih pilota, čitaj eksperimenata na djeci, javno školstvo morat će se suočiti s pojavom homeschoolinga i naglim padom reputacije javnog školstva, dapače bojkotom. Umjesto da se djecu uči čestitosti, istinoljublju i hrabrosti poticat će ih se na upijanje paraznanstvenog načina odgoja.
FFZG ovim smjerom postaje poligon kulture koja stvara raspekmeženu vojsku klinaca koja suzama tjera pravdu, nema razumijevanje prema fundamentalnim vrijednostima i izbjegava preispitivanje vlastitih pogrešaka.
Velika greška i za studente i vodstvo iste institucije.
Ipak, neki su izrazili i podršku studentima:
– Da su roditelji ovih širitelja mržnje odradili svoj posao, onda se pedagozi ne bi trebali time baviti. Zato, dragi i ambiciozni studenti pedagogije, samo naprijed!